Aile Arasında Yerli Film izle (2017)

Üzgünüz
Bu video , telif hakki ihlalleri nedeniyle yayindan kaldirildi.

Aile Arasında Yerli Film izle (2017)

Aile Arasında Yerli Film izle (2017)

21 senelik ilişkileri aynı gün noktalanan nevrotik Fikret ile müzikhol vokalisti Solmaz komik bir tesadüfle tanışır. Solmaz’ın kızı Zeynep, Adanalı sevgilisiyle evlenmeye karar verince her şeyden korkan Fikret, kendini bir anda hayatının rolünü oynarken bulur. Aile arasında olması plan edilen nikah, damadın ailesinin ısrarıyla büyüdükçe büyür. Bu ekip düğün hazırlıkları süresince silahlı, geleneksel, kebapçı zinciri sahibi Adanalı aileyle anlaşabilecek ve bu düğün bir terslik çıkmadan uygulanabilecek midir?

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (130 votes, average: 8,23 out of 10)
Loading...
Eklenme tarihi : 03-05-2018
Film yaş sınırı : 13+ aile eşliğinde
Vizyon tarihi : 1 Aralik 2017 (Turkey)
Ayrıca film böyle tanınır : Aile Arasinda, W rodzinie, В кругу семьи, In the Family, Among Family
Yapım : Turkey
Süre : 2 saat 4 dakika
Filmin ödülleri : 8 Ödül & 10 Adaylik.
Film müzikleri : Demet Evgar and Ayta Sözeri - Yanayim Yanayim, Demet Akalin - Evli Mutlu Çocuklu, Rengin - Aldatildik
Filmin toplam hasılatı : $10,081,222
Filmin çekim yapıldığı ülke : Istanbul, Turkey

Bunu sevenler aynı zamanda bunları da sevdi.
Film Resimleri

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. sera dedi ki:

    ben bu fılmı daha once ızledım sınemada guzel dıye bır daha ırleyım dedım acılmadı sacmalık

  2. fenasi dedi ki:

    aile arasında

  3. Nerzitonlu Kunvuyortru dedi ki:

    nerde lan film ; altta gordum izleyenler olmus; tuh lan kacirdik; iyi mi bulup izleyim mi

  4. erhan dedi ki:

    yorum yaptım ama açılan bir sayfa yok ?

  5. eda dedi ki:

    eeee??

  6. erol küçük dedi ki:

    güzel

  7. nilgün dedi ki:

    izlemeyen pişman olur…. demet yine döktürmüş…

  8. Dokto Reno Part IYI dedi ki:

    saolun lan sonunda bi site de koymus; yok telif yok kel lif ne ulan; hem siteye yaziyo hem bosa oyaliyo; afferim lan size koclarim! film idare eder guzellikte; siradan komedi yapmaya calisan tipteki yerlilere de on basar ! EnginGunaydin abi seni seniyoruz; kolla bizi ! demet evgar’i da opmeyen bi ben kaldim; iyice yaslanmadan bi senaryo da ben yazayim aile arasindaki yahsi batil inanc istemi diye; bas roldeki istemi karakterine yesil isik yakan portlek gozlu essek dilber sevgilisini de bununla gulse ikicell oynasin; sikidik sipidik hobbaaa yanndaaaan tey tey tey teeeeeeeehheeeeeyyy

  9. Emre dedi ki:

    Fikret karakterinin ırzına geçmişler. Gülse Birsel fikret karakterini hayal gücüyle değil vahiyle yazmış sanki. Tamam insan heyecanlı olur da böyle gerzek olmaz. Yani karakterden de rolünden de midem bulandı. Onun haricinde Demet Ayça Erdal Özyağcılar vs harika oynamışlar. Derya da rol olarak karakter oyunculuk olarak sıçmış. Gereğinden fazla yüklenmişler.

  10. Aylin dedi ki:

    Çok harika komik bir filmdibayıldım

  11. banny dedi ki:

    teşekkürler.

  12. nedim dedi ki:

    çok merak ediyorum acaba nasıl bir filim

  13. mert dedi ki:

    çok merak ediyorum acaba nasıl bir film?

  14. glb dedi ki:

    woww güzelmişti .))

  15. oktay-mesude küçükemiroğlu dedi ki:

    Komşularımızla mutlulukla seryrettiğimiz çok düzeyli.çok hoş bir aile filmi.Gerek filmde emeği geçenlere gerekse seyretmemize olanak sağlıyanlara çok teşekkür ediyoruz.İzleyenlerin ortak puanı:8.5/10.

  16. Zhuldyz dedi ki:

    Süper film

  17. YORGO dedi ki:

    HA-Rİ-KAAAA

  18. ? dedi ki:

    Aile arasında filmini hiçbir yerden açamıyorum son umudum bu sayfaydı sizde de yok neden kaldırılmış

  19. İsim dedi ki:

    filmi saha dün izledim bugün bir daha izlemek için açtım kaldırılmış. çok üzüldüm. bir daha ne zaman yüklenir acaba

  20. t dedi ki:

    harika bir film

  21. hanife dedi ki:

    mükemmel süper ötesi günlerdir bekliyordum teşekkürler gülse birseden de bu beklenirdi zaten herkese iyi seyirler

  22. Nazo dedi ki:

    Süper film

  23. Ceyhun dedi ki:

    Bosuna beklemisik izleyelim diye umdugum gibi guzel degil

  24. özber4k dedi ki:

    komik

  25. misafir dedi ki:

    beklentilerimin çok altında bir film olmuş.birkez olsun bile gülümseyemedim.):

  26. Ferhat dedi ki:

    2.Yarisi yok filmin admin

  27. HİVDA ALTINDAĞ dedi ki:

    BEN BUNUN SİNEMASINA GİTTİM : ) ; ) . . . ÇOK GÜZEL : ) ; ) . . .

  28. pafta dedi ki:

    on numara

  29. isimsiz dedi ki:

    45. dakikadan sonrasi neden yok?

  30. metin dedi ki:

    iğrenç

  31. MURAT dedi ki:

    NEDEN LAFLAR NEDEN KESİLİYOR SANSÜR VAR BUDA YENİ ÇIKTI BAŞIMIZA YAA

  32. Yönetmen dedi ki:

    Eğlenceli film.

  33. RABIA dedi ki:

    MUTIJJJJ HARIKAAAAA FEVKKULADENIN FEVKINDE SUPER MUHAKKAK IZLEYIN TSKLER ADMIN HARIKA BIR FLIMMMMMM

  34. cem pekkol dedi ki:

    gülse birsel’ in son zamanlarda yaptıgı her şey çok kötü Yapımlar jet sosyetee dahil bu filmide izeyip izleyip hiç gülümsemedim bile çok ilginç yaa onay vermiyorum 5 milyon küsür izlenmiş ama hakkedicek bir filim degil çok üzgünüm beklentilerimin alında kaldı begenenler olabilir ben bir gazetcei ve magazin muhabiri olarak Onay vermiyorum ama Impd Olarak Oyum 6 Oda sadece oyunuclar için ! ,

  35. sibel_nl dedi ki:

    muhtesem bi film mutlaka izleyin…

  36. Mustafa Kemal Eriş dedi ki:

    teşekkür ederim şahane bir filmdi……

  37. Arzu dedi ki:

    Admin teşekkür ederim. Gülse Birsen yine döktürmüşsün..

  38. selim can dedi ki:

    ikisini istiyorum

  39. Engin Altun Yanyatan dedi ki:

    Filmin yarısına gelene kadar çok sıkılabilirsiniz. Gerçekten de facia. Yarısından sonrası da sıradan Gülse Birsel senaryoları. Ben hiç beğenmedim. Film nasıl 8.1 almış. Şaşırtıcı doğrusu. ben 10 üzerinden 3,75 veriyorum.

  40. adems dedi ki:

    eh işte komiklerden

  41. kıymet dedi ki:

    Gülse Birsel’in yazdığı her yazıyı, kitabı ve senaryoyu ben çok seviyorum.
    Her zamanki gibi yine muhteşem bir senaryo.Film çok eğlenceli ve komikti.
    Demet Evgar bu filmin baş ana karakteri olarak çok çok iyiydi.
    Bu 2 kadını izlemekten çok keyif aldım. Süperdi.

  42. Ht01 dedi ki:

    Yine adana yine adana demirspor

  43. yücel dedi ki:

    tşk admin

  44. eleştirMAN dedi ki:

    beklendiğim den, konusu biraz iğrenç çıktı ama komikti. çerezlik komik bir film arıyorsanız keyif alabilirsiniz.

  45. ahmet dedi ki:

    hayatimda izledigim en guzel en komik filmlerden biriydi muhtesemdi gercekten

  46. Ahmet dedi ki:

    Sansürsüzü yok mu lütfenn

  47. Felicity dedi ki:

    Uzun zamandır bekliyordum sonunda gelmiş harikasın jetfilmizle 🙂