Arkadaşlar Arasında izle (2013)

Arkadaşlar Arasında izle (2013)

Arkadaşlar Arasında izle (2013)

Temmuz Ayhan’ın doğumgünüdür. Arkadaşları Barış, Cenk ve Deniz ona Akdeniz kıyılarında ıssız bir koyda bir sofra hazırlar. Ayhan o gün 30 yaşına girecektir. Uzun bir süredir savrulmakta ve kendini sorgulamaktadır. Babasını kaybetmiş olan Barış annesinin ve kızkardeşinin sorumluluğunu üstlenmiştir. Askere gitmek üzeredir. Döndüğünde evlenecek ve sorumluluklarına bir yenisini daha ekleyecektir. Hayattaki tek hayaline, bir türkü barda bağlama çalıp türkü söylemeye de elveda demek üzeredir. Deniz’in de elveda demesi gereken biri vardır: Baskıcı babasından gizlediği sevgilisi Nilay. Babası evleneceği kızı seçmiş, yakında onu istemeyi planlamaktadır. Daha da kötüsü, Deniz’in babasına hayır diyecek cesareti yoktur. Cenk hayatını düzene koymuş, evlenmiş ve baba olmayı beklemektedir. Aralarında e n dertsizi o gibi görünse de aslında onun da herkesten gizlediği bir sıkıntısı vardır. Baba olmayı son aşama olarak görmektedir. Bir daha hiçbir zaman çocuk olamayacağına inandığı için baba olmaktan deli gibi korkmaktadır.Dört arkadaş Ayhan’ın doğumgününü kutlamak için bir masaya otururlar. Başlangıçta sadece komik hikayeler anlatıp birbirleriyle uğraşarak güler ve rahatlarlar. Daha sonra rakının da etkisiyle gittikçe kendi içlerine kapanıp melankolikleşirler. Filmin yapım aşamasındaki adı Rakı Masası'ydı, daha sonra Arkadaşlar Arasında olarak değiştirildi.

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (9 votes, average: 8,33 out of 10)
Loading...
Eklenme tarihi : 21-06-2017
Vizyon tarihi : 20 Aralik 2013 (Turkey)
Ayrıca film böyle tanınır : Arkadaslar Arasinda, Rakı masası, Among Friends: The Raki Table
Yapım : Turkey
Süre : 1 saat 16 dakika
Filmin çekim yapıldığı ülke : Balikesir, Turkey

Film Resimleri

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. mascherano dedi ki:

    can sıkıldıkça gelinen yer

  2. Çağru dedi ki:

    Yorum yapamıyorum, 20-30 oldu herhalde. Kafamda güzel

  3. Mahmut ışık dedi ki:

    Abi canım sılıkıldıkça açip izliom
    Bu kaçıncı izleyisim bilmiom abi

  4. Mustafa dedi ki:

    cok iyi filmdi ya valla

  5. İbrahim dedi ki:

    uLan iki aydır içmediğim sigarayı yaktırdınız eyvallah …

  6. İsim dedi ki:

    IZLEDIGIM EN GUZEL KONUSU OLAN GERCEK HAYATTAN KESITLERI ANLATAN OYUNCU KADROSU MUKEMMEL BIR FLMDI..