Bana Bir Soygun Yaz 2 Yerli film izle (2018)

Bana Bir Soygun Yaz 2 Yerli film izle (2018)

Bana Bir Soygun Yaz 2 Yerli film izle (2018)

2012 yılında çıkan Bana Bir Soygun Yaz filminin devamı niteliğine olan bu yapıtta yine dolu dolu bir komedi ağına düşmüş olacaksınız. Bu filmde de dört arkadaşın başına gelen olayları komik bir biçimde anlatmalarını konu almaktadır. Dört arkadaş kendi hallerinde yaşamak isteyen fakat başları beladan kurtulmayan tiplerdir. Gittikleri her yerde ve yaptıkları her işte başlarına iş almayı başaran bu üç arkadaş hiç ummadıkları anda farklı insanlarla yolları kesişir ve olaylar hiç umulmayan yerlere gider. Bu defa da Hacemat adında bir mafyayla başları derde girer ve olaylar bu şekilde başlar. Hacemat, oldukça dindar bir tiptir ve bir yandan da büyük bir mafya babasıdır. Bu dört arkadaşa saracak ve bu dört arkadaş ondan kurtulmak için türlü yollara başvuracaktır. Başrollerinde Şafak Sezer, Çetin Altay, Umut Oğuz ve Hasan Elmas’ın bulunduğu bu filmde kahkaha tufanına katılmış olacaksınız. İzleyicileri 2012 yılında çıkan bu filme yoğun talep gösterince yönetmen de bu filmin devamı niteliğinde bir film daha çekerek beklentileri karşıladı.

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (26 votes, average: 6,35 out of 10)
Loading...
Eklenme tarihi : 24-08-2019
Film yaş sınırı : Not 17+ aile eşliğide.ated
Vizyon tarihi : 14 Aralik 2018 (Turkey)
Ayrıca film böyle tanınır : Bana Bir Soygun Yaz 2
Yapım : Turkey
Süre : 1 saat 40 dakika
Filmin toplam hasılatı : $182,692
Filmin çekim yapıldığı ülke : Cyprus

Bunu sevenler aynı zamanda bunları da sevdi.

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. Renovatio dedi ki:

    Saçma sapan filmler off offf puan doğrudur

  2. ff dedi ki:

    saçma bi filme olmuş

  3. Selçuk dedi ki:

    Ya arkadaş bu filmler niye sansürlü

  4. murat kaya dedi ki:

    çok çok çok başarısız yazık harcanan paraya ve zamana

  5. totocutunyo dedi ki:

    paralar bu lavuklara gidiyor işte. Film olarak değerlendirilemez. Kepazelik. yazıklar olsun.

  6. Srdr dedi ki:

    Bu filmi yapmak için çok uğraştılar mı acaba.

  7. hsyn dedi ki:

    Spoiler içerir ama

    Spoiler İçerirSeçGöster

    . O anda izlemeyi bıraktım. Yeter AQ.

  8. derdo dedi ki:

    bence zaman kaybı ve saçma sapan bir film

  9. MANADURA dedi ki:

    ÇOK SAÇMA İZLEMEYE DEĞMEZ. ZAMAN KAYBI

  10. BABACaN dedi ki:

    bu arada sayin admin vermis oldugun emege cok yazik site olarak cok guzel fakat eklemis oldugun filimler sitenin degerini bana gore dusuruyor bilgisayarimda link ekli ama bu sekil devam ederse silmekm zorunda kalacam senden ricam film fragmansa fragman yazin teklif haklari ile kaldirilmissa bunu biz izleyicilerle paylasirsan nekadar samimi olursan okadar kitle olur filimin afisi ismi baska fiilm baska oldumu olmaz lutfen bize karsi nekadar durust ve dogru oluersaniz okadar kitle sahibi olursunuz birkisi 10 kisi ceker 10 kisi 100 kisi buda sitenin hit olmasini saglar bende site kurdum radyo yonettim gercekci olmak daima kazandirir saygilarimla

  11. BABACaN dedi ki:

    sonunda safak sezerde B…… cikarmis sozde komedi filmi bence komedi degil gerizekali filmiolmus deliler hastanesindekiler bunlardan daha akilli mantikli onlar oynasa bin kere daha guzel anlamli filmcikardi tabiki bu benim fikrim buzamana kadar guzel filimler cikaeran safak sezer ve diger sanaatcilar bu filimle benim gozumde dibe vurdular 10 uzerinden 2 ancak oda verilen emek icin bu film gise yapmaz kesin bu filimle zarar etmistir

  12. dandan dondin dedi ki:

    bi boka benzememiş

  13. Ahmet İyimaya dedi ki:

    ilk filmle kıyaslamak gerekirse Hakan Yılmaz (onur) ve Mehmet Özgür (hacamat) karakterlerini çıkarınca geriye filme artı katacak bir şey kalmamış Üstelik senaris de değişince geriye izlemesi zaman kaybı bir film kalmış 2/10

  14. Atila dedi ki:

    Bu türkler ne boktan film yapiyorlar tam bir rezalet.. cizgi film seyretseydim daha iyi olurdu..

  15. kaan dedi ki:

    çok basit kaçmış 1. daha güzeldi şafak sezer biraz filmi kurtarsa da vasat bir film 10 üzerinden 3

  16. karloscan dedi ki:

    ıgrenc

  17. Cenk dedi ki:

    filmi seyretmemişsiniz ama baştan yazık olmuş

  18. KuntaKinte dedi ki:

    Ya kardeşim nasıl bir şey kullanıyorsunuz bu filmleri çekerken…. Bir film konusu ve basit oyunculuğu ile bu kadar kötü olur… rezalet rezalet rezalet….

  19. suat dedi ki:

    insan şu filmi sansürsüz koyar bipsiz yani yaramaz bu site

  20. derya dedi ki:

    safak sezer var dıye ızledım umut oguz koymuslar fılmın ıcıne etmısler bu adam oyuncumu anlamdım gıtı fılım berbat

  21. murat dedi ki:

    yarım saat dayanamadım

  22. ... dedi ki:

    sonu ne tuaf kaciyolar bitti

  23. Adem dedi ki:

    Filmden önce yorumlara bakanlar ; nefes almadan geri kaçın hemen. Türk sineması gittikçe daha da kötü oluyor

  24. Yunus dedi ki:

    İlk defa bir film için yorum yapıyorum 1.sini izlerken büyük bir keyif aldım bu ise bir zaman kaybı şafak sezer gibi komedyen bir adama bu filmi yakıştıramadım

  25. Mükremin emre mamak dedi ki:

    Admin reis filmi ile alemi cin filmi gassal filmini yuklermisin

  26. asi dedi ki:

    ya gerçekten gelicekmi bu filim