Bir Küçük Eylül Meselesi Türk Filmi izle

Bir Küçük Eylül Meselesi Türk Filmi izle

Bir Küçük Eylül Meselesi Türk Filmi izle

Eylül hayatta istediği her şeye sahip olan güzel ve neşeli bir kadındır. Ancak bir gün başına bir gelen şanssız bir olay sonucu son bir ayını unutur. Ailesi, arkadaşları her şeyin yolunda olduğunu söyleyip dururken, Eylül bir şeylerin ters gittiğini anlamaya başlar. Ve hatırlamadığı bir ayın peşinden Bozcaada'ya gider. Orada, daha önce hiç görmediği derbeder, garip bir adam, ona seslenir: "Eylül. Beni hatırlamıyor musun? Sen burada, bu adada bana aşık oldun." Jetfilmizle.Org Sunar İyi Seyirler

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (13 votes, average: 9,31 out of 10)
Loading...
Eklenme tarihi : 22-09-2014
Film yaş sınırı : 7+
Vizyon tarihi : 14 Subat 2014 (Turkey)
Ayrıca film böyle tanınır : Bi Küçük Eylül Meselesi, Малка септемврийска афера, Emlékek útvesztője, Маленькая проблема Эйлюль, Bir Küçük Eylül Meselesi, A Small September Affair
Yapım : Turkey
Süre : 1 saat 46 dakika
Filmin ödülleri : 1 win & 2 Adaylik.
Film müzikleri : Nil Karaibrahimgil - Kanatlarim Var Ruhumda, A Drinking Song, Daft Funk, Girls Just Want To Have Fun, Hassapiko Romance, System Fault
Filmin toplam hasılatı : $4,245,887
Filmin çekim yapıldığı ülke : Istanbul, Turkey

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. Nazlı dedi ki:

    Günde iki üç tane film izliyorum. Ve genellikle drama filmlerini. Bu filmin başında bu nasıl drama filmi dediğim oldu. Evet ama sonunda gerçekten duygulandım. Bence izlenmesi gereken filmleriniz arasında olmalı. Başka birşey demiyorum. Harikaaa

  2. Derya dedi ki:

    İzlenmesi gerek.Çok iyi bir yapım.Pişman olmayacaksınız.

  3. filmist dedi ki:

    film gerçekten kötüymüş şapşalin biri sinirlerinizi bozmak istemiyorsaniz izlemeyin

  4. Ahmet dedi ki:

    Engin akyürek on numara oyuncu adamın bütün filmleri güzel FarahZeynep Abdullah’ında ikisi bu filmde denk gelmişler zaman kaybı diyenler azötede oynasınlar emeğinize sağlık!!!

  5. ejder eyüp dedi ki:

    Konusu ve oyuncuları ile mükemmel bir filim.Alkışlarımız ve tebriklerimizi gönderiyoruz.

  6. izlemeyin dedi ki:

    aşırı boşşşşşş aman abicim aman

  7. Ask dedi ki:

    Izlemeyin uyudum

  8. Tülin dedi ki:

    Filmin sonunda çok duygulandım. Bu filmi bugün izlediğim için çok pişmanım keşke daha önce izleseymişim. Sizinde izlemenizi bu duyguyu yaşamanızı tavsiye ederim. Elveda koca kalpli iyi yürekli Tek …

  9. Berrak dedi ki:

    Filmin sonunda çok duygulandım. İzlemenizi tavsiye ederim. Ben bugüne kadar izlemediğim için çok pişmanım. Elveda Tek…

  10. Batuhan dedi ki:

    Hiç birşey anlamadım filmin ne başında ne sonunda abi gözünüzü seviyim hangi devirde yaşıyoruz bir kızın böyle bir erkeğe aşık olduğu nerde görülmüş.Onuda geçtim hiçbir ayrıntıya yer verilmemiş.Ve daha da tuhafı milletin bu filme 10 üzerinde 7.5 puan vermesi.

  11. Yunus emre tuncay dedi ki:

    Ne diyecegimi bilemiyorum nasil anlatsam hani anlamasi cok zor ama insan anlayinca cok duygulaniyo cok dokunakli ve psikolojiyi alt ust ediyo duygulari dusunceleri yasam tarzini alt ust ediyo yani arkadaslar bi kac gun etkisinde kalacaksiniz mukemmel tasarlanmis. hatta yasanmis bile olabilir tavsiye etmem siddetle tavsiye ederim iyi seyirler kacirmayin olmeden izleyin …

  12. Burak Acar dedi ki:

    harika bir film aglamamak için kendimi zor tutum diyemiyecegim çünki agladım.

  13. eylülacik dedi ki:

    filmi her durdurmak ya da geniş ekran yapmak istediğimde bir sürü virüslü sitelere yönlendirdi!
    film güzel

  14. nazlı dedi ki:

    superrrrrrrr otesi

  15. Fevzi Arız dedi ki:

    Çok beğendim, izlemeyenler kaçırmasın. Hikaye süper bir şekilde film haline getirilmiş.

  16. Şamil dedi ki:

    bada sonun başlanğıcı

  17. Şamil dedi ki:

    bax beləəə :'(

  18. Yusuf dedi ki:

    Film gerçekte olmuş bir hikayeyi anlatmış sanki bu kadar olur

  19. gizem dedi ki:

    ben çok beğendim herkesinde izlemesini tercih ederim tek kelimeyle müthiş

  20. Elnare dedi ki:

    cok super bir filim inanilmazz yani

  21. barış dedi ki:

    Kerem Deren’e sonsuz teşekkür ediyorum.tek kelime eşsiz bir film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.124 Safari/537.36
    141.101.92.56

  22. nesli dedi ki:

    harika bi filmdi ağlamaktan öldüm izlemeyenler mutlaka izlesin..

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.124 Safari/537.36
    141.101.93.53

  23. murat dedi ki:

    DAHA ÖNCE İZLEDİM GÜZEL FLİM SONU TRAJİK. AŞK FLİM SEVENLER İZLESİN VE AGLASIN SONUNDA.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.120 Safari/537.36
    141.101.105.36