Bizim Büyük Çaresizliğimiz (Yerli Film) İzle

Bizim Büyük Çaresizliğimiz (Yerli Film) İzle

Bizim Büyük Çaresizliğimiz (Yerli Film) İzle

Bizim Büyük Çaresizliğimiz, lise yıllarından beri yakın arkadaş olan, 30’lu yaşların sonundaki iki adamın, Ender ve Çetin’in dostluğunu konu alıyor. Uzun yıllar hayatları farklı yönlere giden iki yakın arkadaş, Çetin’in yıllar sonra Ankara’ya dönmesiyle çocukluk hayallerini gerçekleştirir ve aynı evde yaşamaya başlarlar. Tam birlikte yeni bir hayat kurmuşlarken, yurtdışında yaşayan arkadaşları Fikret Türkiye’de tatildeyken bir trafik kazası geçirir ve annesiyle babasını kaybeder. Almanya’ya geri dönmesi gereken Fikret, Ender ve Çetin’den, Ankara’da üniversite öğrencisi olan kız kardeşi Nihal’in okulunu bitirene kadar, yani iki yıl boyunca, onlarla kalmasını ister. Jetfilmizle.Org Sunar İyi Seyirler

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (3 votes, average: 10,00 out of 10)
Loading...
Eklenme tarihi : 08-03-2015
Vizyon tarihi : 15 Nisan 2011 (Turkey)
Ayrıca film böyle tanınır : Bizim Büyük Çaresizligimiz, Nasza wielka rozpacz, Marea noastra disperare, Наше великое отчаяние, Naša duboka tuga, Bizim Büyük Çaresizliğimiz, Our Grand Despair
Yapım : Turkey
Süre : 1 saat 42 dakika
Filmin ödülleri : 5 Ödül & 2 Adaylik.
Filmin toplam hasılatı : $86,315
Filmin çekim yapıldığı ülke : Amasra, Turkey
Filmin resmi web adresi : http://www.ourgranddespair.com/

Yönetmen

Oyuncular

 Taner Birsel
Murat - Cetins brother
 Baki Davrak
Fikret - Nihals brother
 Damla Kabakci
Nihals friend
 Tamer Yurtbasi
Young man at bar
 Meliha Corek
Receptionist
 Selim Gürata
Enders father

Bunu sevenler aynı zamanda bunları da sevdi.

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. clotte dedi ki:

    sanattan bihaber insanlar yallah recep ivedik izleyin siz.
    bu arada kitabı daha güzel.

  2. BAHOO dedi ki:

    FİKRET NASIL BİR MALSIN AMK KARDEŞİNİ BIRAKIP AMERİKAYA MI GİDİLİR AMK.

  3. filmkolik dedi ki:

    ya kardeşimm herşey güzel de interette de sansürlü film izlemek kadar büyük işkence olamaz

  4. emre" dedi ki:

    Aslında bu Barış Bıçakçı’nın Bizim Büyük Çaresizliğimiz romanından uyarlanmış bir film. Yani bu filmden zevk almak istiyorsanız ilk önce kitabı okumanız gerek sonra da üstüne bu filmi cila yapmalısınız.

  5. MeLisSa dedi ki:

    Bence de güzel.BAzı kurgu ya da bütünlük çelişkileri var ama içerik harika.Üstelik Fatih AL ve İlker AKSUM’un ortaklıgı da güzel bir tat çıkarmış.Zaten Fatih Al hangi filmde olsa tat katıyor. Hasan arkadaş bence git Ben10 falan izle ya da azıcık bu adamları izle de bi felsefe tat! Senin gibi işten emekten sanattan anlamayanlar yüzünden gerideyiz ya zaten…

    • İsim İsim dedi ki:

      Sevgili saygı değer insan malesef güzel ülkem de filmden anlamayan çok kişi var hem ne demişler büyük atalarımız anlayana sivri sinek saz anlamaya na davul zurna az

  6. Osman dedi ki:

    Yorumları okuyunca lan bir daha izleyim ben mi abartmışım dedim 🙂 Benim hiç başucu kitabım olmadı çok heveslenirim bu tabire. Sırf bu yüzdendir başucu:) filmim olsun. Üç beş tane başucu filmim vardır. Bu da onlardan biri. Her izlediğimde Ankara’yı gezmek istiyorum. Ankaralıyım bu arada:) ARkasına bangır bangır müzik eklenen film sevenler için sıkıcı. Şehrin sesiyle karışmış film sevenler için keyifli:)

  7. ecrin dedi ki:

    çok uyuz ya

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    88.231.157.196

  8. ecrin dedi ki:

    oyunculuk hiç iyi değil.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    88.231.157.196

  9. nuray dedi ki:

    çokk saçma sıkıcı bi flim baş röldeki kız hem tipsiz hem malll boşuna izlemeyin vakit kaybı sırf hastayım uzandığım yerden izleyim dedim ama daha beter hasta oldumm iğrenççç

  10. abdullah dedi ki:

    Sanat filmi nutukları atan entel görünümlü arkadaşlara bakmayın. Başarısız bir filim, harcanan zamana yazık…

  11. bedia dedi ki:

    Değişik bir film… Seyfi Teoman nur içinde yat

  12. sero dedi ki:

    hasan git avatarı izle yada ne bileyim hızlı ve öfkeli , tetikçi falan izle . böyle filmleri boşver sen sana ihtiyacı yok

  13. Lori dedi ki:

    Hasan bence sen filmden anlamıyorsun. Böyle filmleri iyi ki çekiyorlar ve biz izliyoruz. Nur içinde yat seyfi teoman… FİLM HARİKA.

  14. HASAN dedi ki:

    5 para etmez film izlemeyin.. böyle filmleri neden çekerler ve kim izler hayret