Çılgın Hırsız 2 izle, Çılgın Hırsız 2 Filmini izle, Çılgın Hırsız 2 Türkçe Dublaj izle, Çılgın Hırsız 2 Hd izle | Jet Film izle
✅ GÜVENİLİR BAHİS SİTELERİ ✅
50 ₺ Üyelik Bonusu
⭐⭐Ücretsiz⭐⭐
Detaylar
30 ₺ Üyelik Bonusu
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Üyelik Bonusu
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Kombine Bahis
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Kombine Bahis
Ücretsiz
Detaylar

Çılgın Hırsız 2 – Despicable Me 2 Türkçe Dublaj izle

Çılgın Hırsız 2 – Despicable Me 2 Türkçe Dublaj izle

Çılgın Hırsız 2 – Despicable Me 2 Türkçe Dublaj izle

Eski süper kötü Gru, suç dolu geçmişini bir kenara bırakır ve evlatlık edindiği kızları Margo, Edith ve Agnes ile birlikte sakin bir hayata adım atar. Gru, kurduğu işiyle ve ailesiyle vaktini geçirirken, bazı gizemli olaylar yaşanmaya başlar. Anti-Villain League isimli son derece gizli bir örgüt, Gru'yu tehlikeli bir olayı araştırması için göreve çağırır ve ona bu görevde Minyonlar'ın yanısıra bu organizasyonun en iyi ajanı olan Lucy de yardım edecektir. Gru artık iyi adamlarla anlaşma imzalamış ve dünyanın kurtuluşu için mücadele eden birine dönüşmüştür. Lucy ile birlikte kötücül bir süper kötünün peşine düştükleri bu avda, çeşitli suçlularla da mücadele etmek zorunda kalacaklardır. Jetfilmizle.Org Sunar İyi Seyirler

Zaten oy vermişsiniz!
Metascore :

62

Eklenme tarihi : 14-11-2014
Film yaş sınırı: genel Film Yaş sınırı
Vizyon tarihi : 4 Ekim 2013 (Turkey)
Ayrıca film böyle tanınır: Despicable Me 2, Mi villano favorito 2, Yaramaz men 2, Meu Malvado Favorito 2, Аз, проклетникът 2, Détéstable moi 2, Gru na supertajnom zadatku, Já, padouch 2, Grusomme mig 2, Mina, supervaras 2, Itse ilkimys 2, Moi, moche et méchant 2, Sazizgari me 2, Ich - Einfach unverbesserlich 2, Ego, o apaisiotatos 2, Εγώ, ο απαισιότατος 2, Gru 2, Man-e nefrat angiz 2, Ganouv al haMinionim, Cattivissimo me 2, 怪盗グルーのミニオン危機一発, Nejaukais es 2, Bjaurusis as 2, Verschrikkelijke Ikke 2, Grusomme meg 2, Minionki rozrabiają, Jak ukrasc ksiezyc 2, Gru - O Maldisposto 2, Sunt un mic ticalos 2, Гадкий я 2, Grozni ja 2, Ja, zloduch 2, Jaz, baraba 2, Gru 2: Mi villano favorito, Dumma mej 2, 神偷奶爸2, Çılgın Hırsız 2, Нікчемний я 2, Ke Trôm Mat Trang 2
Yapım : USA
Süre : 1 saat 38 dakika
Filmin ödülleri : 2 Oscar, 12 Ödül & 65 Adaylik.
Film müzikleri: Pharrell Williams - Fun Fun Fun, Ali Dee - Jamming, Pierre Coffin - Chiquita Banana (Theme Song), Pitbull (feat. TJR) - Dont Stop the Party, Pierre Coffin - Another Irish Drinking Song, Love Unlimited Orchestra - Loves Theme, David Guetta feat. Nicki Minaj and Flo Rida - Where Them Girls At, Chris Renaud - Wiegenlied: Guten Abend, Gute Nacht Op. 49, No. 4, Samantha Marq - Super Girl, Pitbull feat. Papayo - Echa Palla (Manos parriba), Pharrell Williams - Just a Cloud Away, Los Lobos - Flor de huevo (Son locos), Ali Dee - Cielito Lindo, Tito Puente and Eddie Palmieri - Cielito Lindo, Pierre Coffin - I Swear, Mungo Jerry - In the Summertime, The Village People (as Village People) - Y.M.C.A., Andrew Driscoll - Funiculi Funicula, ProSound Karaoke Band - Y.M.C.A., Andrew Driscoll - Italian Tarantella, CeeLo Green (as Cee-Lo Green) - Scream, Pharrell Williams - Happy, Pharrell Williams - Despicable Me, Los Lobos - El bon bon de Elena, Queen - I Want It All, La cucaracha
Filmin toplam bütçesi : $76,000,000
Filmin toplam hasılatı : $970,766,005

Yönetmen

Oyuncular

 Benjamin Bratt
Eduardo Pérez / El Macho
 Russell Brand
Dr. Nefario
 Ken Jeong
Floyd Eagle-san
 Steve Coogan
Silas Ramsbottom
 Moises Arias
Antonio Pérez
 Pierre Coffin
Kevin the Minion / Bob the Minion / Stuart the Minion / Additional Minions / Evil Minions
 Chris Renaud
Additional Minions / Evil Minions / Italian Waiter
 Nickolai Stoilov
Arctic Lab Guards
Filmden resim kareleri

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. Berna says:

    Süper bişi ya ikisinide izledim ve bunda bazı yerlerde gülmekten sandalyeden düşüyodum o derece yani inşallah 3.de çıkar 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  2. ssuuskuun says:

    admin tek kelimeyle süperdi gülmekten gözlerimizde yaş kalmadı

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.76 Safari/537.36

  3. ssuuskuun says:

    bunun devamını bekliyoruz

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.76 Safari/537.36

  4. serkan says:

    tek kelimeyle süper gülmekten gözlerimden yaş geldi 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.76 Safari/537.36

  5. mükremin says:

    3ü merakla bekliyorum macera ve komdei çok süper tesekürler admin 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  6. yasar says:

    admin film hala açılmıyot bi ilgilen lütfen

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  7. mehmet says:

    film açılmıyo bekliyom bekliyom merak ettim ne zamana açılır

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  8. boşver knk says:

    yaa ben bunu sinemada izledim ama burda açılmıyoo ooffff

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  9. yunus says:

    admin bütün paylaşdıgın filimler için çok tşk ederim ellerine sağlık birde film açılmıyor hata veriyor bununla ilgilen ltfnnn

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Firefox/24.0

  10. engin says:

    silinmiş film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  11. fatih says:

    ?

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  12. Gökhan says:

    hala bekliyoruz admin :))

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.62 Safari/537.36

  13. fatih says:

    çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.69 Safari/537.36

  14. Gökhan says:

    İyi geceler admin, sanırım bakım yapıyorsun şu an filme, ne zamana hazır olur bekliyoruz kızlarla :))

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.62 Safari/537.36

    • admin says:

      gökhan calişiyorum valla ayarliyorum simdi

  15. fatih says:

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  16. mustafa says:

    hani filim acılmıyoki

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; GTB7.5; BTRS102065; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; Tablet PC 2.0)

    • admin says:

      ilgileniyorum

  17. erva says:

    süper izlemelisiniz

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  18. coşkun says:

    admin video açılmıyor kardeş 🙁

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  19. Burak Doğan says:

    Çok güzel bir animasyon filmi ama ilk önce 1.sini izleyin

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Firefox/24.0

  20. coşkun says:

    admin kardeş ”This video has been removed from public access.” bu çıkıyor ilgilenirsen sevinirim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

    • admin says:

      tekpart attim arkadaslar düzenlicem tekrardan

  21. kbly says:

    10 numara 5 yıldız harika bişey olmuş bu .

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Firefox/24.0

  22. mert says:

    abi tıklıom açılmıyo 10 saate

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  23. edasu says:

    yaa 1. izleyin önce ama süperrrrrrrrrrr

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  24. rana says:

    abi yaaaaa süper adminn çokk saol ne zaman film izlesem bu siteden izliyorumm süper emeğine değmiş …

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  25. eray says:

    admin acılmıyo ayr oldum 🙁

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

    • admin says:

      calişiyo eray bi sorun yok

  26. hulya says:

    kahkahadan oldüm çok komik harika kahkaha atarak izledim bütün filmi he buarada 1.sinide izleyin bence harıka şeyler bunlar

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Firefox/24.0

  27. atakan says:

    çok güzel bir film küçük sarı şeyler çok çılgınmış

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)

  28. ATAKAN says:

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)

  29. elnnur says:

    admin bu film gercekden harika valla aga su anda gulmekden geciniyorumvalla billa
    tada

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  30. ilhan says:

    film gerçekten harika gülmekten kalp kırızı geçirdim d.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  31. sadık says:

    filmi daha izlemedim ama inşallah türkçedir

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  32. ulaş says:

    fsdsadsds

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)

  33. rafet says:

    admin king sin yani burger king

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)

  34. rafet says:

    admin 3 cikarsa iyi olur yemin olsun gülmekden catladim

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)

  35. rafet says:

    la admin helal olsun yemin olsun hayatim kaydi gülmekden hemde en baslari

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)

  36. antepli volkan baba says:

    tek part açılmıyor

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  37. Polat says:

    bem böyle filim görmedim

    Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 7_0 like Mac OS X) AppleWebKit/537.51.1 (KHTML, like Gecko) Version/7.0 Mobile/11A465 Safari/9537.53

  38. alperen says:

    Abi Çok iyi ya

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  39. vv says:

    admin tek part açil mıyo

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  40. nuran says:

    süper bu filmmm

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  41. su says:

    tek part vk açılmıyor ama öbürü açılıo

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.2; WOW64; Trident/6.0; MATMJS)

  42. şule says:

    bunun 3 sü olacakmı admin merek ediyorum gülerek izledim <3 😀 🙂

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0; BOIE9;TRTR)

  43. leman says:

    bence bu film çok harika hele hele gru

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  44. Yunus says:

    kardes allah askına su oynatıcıyı kullanma ne alakaysa bunda acılmıyo Eyw…

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727)

  45. sezai says:

    admin tek part açılmıyor

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko

  46. soner says:

    admin sen irnumarasın bu filim dağa sinamalardı :))):):):)

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.95 Safari/537.36

  47. hunter says:

    admin cok teşekür ler film güzel 😀 ve daha sinamlarda bile cıkmamışken sen yayın ladın helal olsun 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  48. ayşe says:

    çok güzel bir animasyon tavsiye ederim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  49. murat says:

    eyvallah admın emegın ıcın tesekurler…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:16.0) Gecko/20100101 Firefox/16.0

  50. koray BOZDAG says:

    kahkaha atarak izliceniz bir animasyon ama ilk once 1.sini izleyin sonra gelin… 😉

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Firefox/24.0