Dehşet Kapanı izle, Dehşet Kapanı Türkçe Dublaj izle, Dehşet Kapanı Filmini izle, Dehşet Kapanı Hd izle | Jet Film izle
✅ GÜVENİLİR BAHİS SİTELERİ ✅
30 ₺ Üyelik Bonusu
⭐⭐Ücretsiz⭐⭐
Detaylar
30 ₺ Üyelik Bonusu
⭐⭐Ücretsiz⭐⭐
Detaylar
30 ₺ Üyelik Bonusu
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Kombine Bahis
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Kombine Bahis
Ücretsiz
Detaylar

Dehşet Kapanı Türkçe Dublaj izle

Dehşet Kapanı Türkçe Dublaj izle

Dehşet Kapanı Türkçe Dublaj izle

5 kafadar arkadaş tatile çıkar ve ormanın derinliklerinde terk edilmiş kulübe bulur. Başta her şey normal gibi görünür, göle girer, parti yapar ve eğlenirler. Fakat bu kulübede ters giden bir şeyler olduğunu fark etmeleri uzun sürmeyecektir... The Cabin in the Woods, daha önce Canavar (Cloverfield) filminin senaryosuna imza atan, Buffy the Vampire Slayer ve Lost gibi büyük televizyon yapımlarının yazarlığını ve ortak yapımcılığını yürüten Drew Goddard'ın sinemadaki ilk uzun metrajlı yönetmenlik denemesi. Filmin senaryosuna da Goddard ile gene televizyon camiasının yakından tanıdığı bir isim olan Joss Whedon imza attı. Başta klasik bir korku-gerilim hikayesi gibi görünen filmin yurt dışı seyirci ve eleştirmen notunun oldukça yüksek olduğunu belirtelim. Şimdiye kadar sınırlı festival gösterimi yapılan film vizyon için gün sayıyor. Jetfilmizle.Biz Sunar İyi Seyirler

7
1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (17 votes, average: 8,35 out of 10)
Loading...
Metascore :

72

Eklenme tarihi : 20-10-2012
Film yaş sınırı: genel Film Yaş sınırı
Vizyon tarihi : 27 Nisan 2012 (Turkey)
Ayrıca film böyle tanınır: The Cabin in the Woods, La cabaña del terror, A Cabana na Floresta, O Segredo da Cabana, Хижа в гората, La cabane dans les bois, Koliba u šumi, Metsamajake, To mikro spiti sto dasos, Το μικρό σπίτι στο δάσος, Ház az erdő mélyén, Biktat hapahad, Quella casa nel bosco, Cabin, Kyabin, キャビン, Būda mežā, Namas girios gludumoj, Dom w głębi lasu, A Casa na Floresta, Cabana din padure, Хижина в лесу, Колиба у шуми, Chata v horách, Koča v gozdu, La cabaña en el bosque, 詭屋, Dehşet Kapanı, Хижа в лісі, Can Nha Go Trong Rung
Yapım : USA
Süre : 1 saat 35 dakika
Filmin ödülleri : 20 Ödül & 34 Adaylik.
Film müzikleri: Jamie Dunlap, Stephen Lang and Scott Nickoley - Hold Please, OK Go - White Knuckles, Ladyhawke - Crazy World, Asher Roth - Be By Myself, Switchfoot - The Sound (John M. Perkins Blues), Jesse Hughes and Josh Homme - So Easy, Motocade - Tightrope Highway, The High Decibels - Miss Cindy, Iggy Pop - Shes A Business, Vassy - Desire, Soul River - River of Souls, Men in Tights - Pas de Deux, A Rolling Acorn, Nine Inch Nails - Last, REO Speedwagon - Roll with the Changes
Filmin toplam bütçesi : $30,000,000
Filmin toplam hasılatı : $94,348,403
Filmin çekim yapıldığı ülke :
British Columbia Institute of Technology - Aerospace Technology Campus, Vancouver International Airport, 3800 Cessna Drive, Richmond, British Columbia, Canada

Yönetmen

Oyuncular

 Tim DeZarn
Mordecai
 Tom Lenk
Ronald The Intern
 Dan Payne
Mathew Buckner
 Jodelle Ferland
Patience Buckner
 Dan Shea
Father Buckner
 Maya Massar
Mother Buckner
Filmden resim kareleri

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. rabia says:

    bence gzl ama sonu iyi değil hepinz malsınız filim hrika anlama sorunluluar

  2. serdar says:

    bence de vakit kaybı… berbat

  3. Oğuz says:

    5.parta kadar belkide dikkatle filme kitlenmiştim ama o animasyon sahneleri berbat ötesi çizgi filmden farkı yok sonuna kadar gelip buneymiş diyip kapatabilirsiniz 10 üzerinden puan vermek gerekirse 4 yeterli olucaktır .

  4. hasan says:

    en sonu el çıkıo o rası çok ii marti ve kız hayata kalacak.BENce sizce??????????????
    film harika ötesiydi tavsiye ederim

  5. rufan says:

    çok saçma bir film bence zaman kaybetmeyin

  6. FİLMKOLİK says:

    hiçte övülecek film değil saçma sapan vakit kaybı tavsiye etmem ben..

  7. cihan says:

    çOK gÜZEL bİr fLiM

  8. haydar says:

    tam bir corba

  9. senasıla says:

    Muhteşem kuzenlerimle izlemşştim harkka

  10. Ayşe says:

    bu filmi ilk çıktıgında sinemada izlemiştim alt yazılı ama türkçe dublajı daha çok keyifle izleniyor. çok başarılı bir film, korku filminin dibine vurmuşlar 😀

  11. dilara says:

    ilginç sadece..

  12. ruslan says:

    bilmirem baxi ya yox herkes bir yorum yapiyor en iyisi izlemeyim

  13. Umud says:

    mrve haklisin bosha gitdi zaman bakmiyin

  14. erol yavuz says:

    Ulan bi karar verin yaaaaa. izlesem mi izlemesem mi şaşırdım

  15. mrve says:

    kesinlikle zaman kaybı iğrenç saçma bi film boşa gitti zamanım

  16. yakup says:

    inanın bana zaman kaybından başka birşey degil

  17. kemal says:

    filmden hiç bişey anlamadım bi film bu kadar saçma olamaz izlemeyi düşünen varsa direk başka bi film açsın

  18. Recep says:

    İlk defa bir filmin altına yorum yapıyorum… İzlediğim en saçma ve kötü filmlerden biridir…kesinlikle zaman kaybı…

  19. ÖZGe says:

    very good .)))

  20. emre tuna says:

    soyle diyim beyler film birazcik itici yani izlemek sevk veriyor konuya gelince cok berbart ve genel olarka film sacma ama iyi oldu sonu guzeldi butun herkez oldu 😀 seyredin ama cok iyi bir film dii 🙂

  21. nejat says:

    tşker admin
    her gece bu sitede filim zliorum bazıları son partta yarı kalıyor buda aynı oldu saatlerce izleyip filmin sonunu bilmemk çok kötü .))

  22. eyüp says:

    Acayip güzel

  23. şinasi says:

    çok saçma hatta aptalca

  24. Nagant says:

    sıçmışlar bununla yetinmeyip olabildiğince sıvamışlar..8.sınıf gerilim..

  25. oktay says:

    film guzeldi ama şunu anladım bu filmin serisi olmayacak çünku filmin sonu ortada yinede guzeldi tavsiye edebilirim

  26. erkan says:

    izlenir film benim hoşuma gitii

  27. grkn says:

    idare eder gibi sanki herhalde galiba belki falan filan 😀

  28. emili says:

    eh işte iyi gibi

  29. caster says:

    film güzelde sonunu getirememişler yoksa öok sürikleyici mezarın içindeki asansör kısmıda biraz saçmalamışlar

  30. osman says:

    güzeldi…..

  31. Haniball says:

    Ecell
    Ekim 20th, 2012 at 22:09
    haklısın. tamamen saçmalık.

  32. Ecell says:

    izlediğim en saçma gerilim filmiydi…

  33. murat says:

    ilk part 7 dakikadan sonrasını göstermiyo

    • admin says:

      murat birazdan hallediyorum

  34. azerbaycan says:

    cok guzel

  35. DassakAliDayıxD says:

    cok gzl film cok begendim saol admin….öneririm

  36. sergen says:

    acayip saçma bir film

  37. sezar says:

    bu filme igrenc demek bile ovgu sayilir bence o derece kotu yani

  38. venom says:

    bu ne la böle hiç izlenmiyo

  39. diyar says:

    izlemekle zaman kaybi yasamayacaginiz guzel bir film

  40. Nagant says:

    part 1 ortalarında cörklüyo,sen sadece başını
    izlemişsin sanırım..

  41. melisa says:

    son yılların en mükemmel flimi izlemenizi isterim..

  42. BuFilm1Harika says:

    güzel ve korku kapanı filmi serisine benzer bi film

  43. L_O_R_D says:

    türkçe dublajı nette ilk..!!
    hızınıza yetişememişler bu sefer
    harikasınız teşekkürler

  44. caco says:

    admin paso donuyo beklet deme beklettim aynı sorun 1 partın son 5 dk sını izleyemedim !

  45. Henna says:

    evet bazı yerlerde donuyo seste bir problem yok ama 1. part bitmeden sonunda ekran yeşil oluyor

  46. mustafa says:

    ciddi cok donuyo admin ya görüntü iyi ama donuyo anasını satıyım böle izlenmez ki

  47. ramazan says:

    part1 de yarisindan sonra goruntu yok lutfen yenilermisiniz

  48. kadir says:

    guzel bi film tavsiye ederim 🙂

  49. FİLMKOLİK says:

    berbat ötesi film izlediğim en kötü filmlerden biriydi 1 dakika ayırmaya değmez sakın izleme hatasına düşmeyin..

  50. kontes says:

    ilk partide ses bozuk donuyo filme 2 den başladım bi ilgilenin bence….

    • admin says:

      hiç bir bozukluk yok simdi izliyorum sorunsuz seside goruntusude