Dhoom 3 Türkçe Altyazı izle

Dhoom 3 Türkçe Altyazı izle

Dhoom 3 Türkçe Altyazı izle

Babasının ölümünün intikamını almak için, büyü ve akrobasi eğitimli bir sirk şovmeni olan Sahir, Chicago’da bir bankayı soymak için hırsıza dönüşür. Mumbai’den iki polis bu davaya atanır. Jetfilmizle.Org Sunar İyi Seyirler

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (15 votes, average: 8,53 out of 10)
Loading...
Metascore :
61
Eklenme tarihi : 13-05-2014
Film yaş sınırı : 12+ ve üstü
Vizyon tarihi : 20 Haziran 2014 (Turkey)
Ayrıca film böyle tanınır : Dhoom:3, Chase!, チェイス!, Dhoom 3: Pasión sin límites, Dhoom 3: Lovitura, Байкеры: 3, Dhoom: 3, Байкери 3: знову в справі, Байкери 3, Dhoom 3, Dhoom 3: Back in Action, d:3
Yapım : India
Süre : 2 saat 52 dakika
Filmin ödülleri : 20 Ödül & 17 Adaylik.
Film müzikleri : Malang, Malang, Dhoom Machale Dhoom, Kamli, Tu Hi Junoon, Dhoom Machale Dhoom, Bande Hain Hum Uske, Dhoom Tap, Dhoom:3 Overture, Dhoom Machale Dhoom (Arabic Version), Dhoom Title Track
Filmin toplam hasılatı : $88,031,955
Filmin çekim yapıldığı ülke : Chicago, Illinois, USA
Filmin resmi web adresi : http://www.dhoom3.net/

Yönetmen

Oyuncular

Aamir Khan
Sahir Khan / Samar Khan
 Abhishek Bachchan
A.C.P. Jai Dixit
 Uday Chopra
Ali Khan
 Jackie Shroff
Iqbal Khan
 Siddharth Nigam
Young Sahir
 Charles Rasmussen
Executive Banker
 Girisha Nichani
Ali / Victoria Kid 1
 Kapish Chawla
Ali / Victoria Kid 2
 Kanishka Soni
Ali / Victoria Kid 3
 Kavya Nayak
Ali / Victoria Kid 4

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. kadir dedi ki:

    Film on numara ilk sahnelerinde braz abartı olsa da iyi

  2. sibel dedi ki:

    bu film sinemalarda oynuyor şu an az saygınız varsa filmi kaldırın. Adam o kadar emek vermiş biraz para kazansın türkiyede

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36

  3. kardelen dedi ki:

    filmin sonunu öğrenseydim keşke..9.part bitti ama film bitmeden bir el at istersen şuna

    OPR/22.0.1471.70

  4. selin dedi ki:

    ben hiç bir filmde bu kadar çok ağlamadım.gerçekten harika ötesi bir film zaten aamir khanın olduğu bir filmin kötü olması imkansız

  5. admin dedi ki:

    .

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 YaBrowser/14.5.1847.18274 Safari/537.36

  6. Furkan dedi ki:

    Admin dostum açamıyorum .

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.0.4; tr-tr; VP10 Build/IMM76L) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Safari/534.30

  7. Furkan dedi ki:

    Ya admin bir bakarmısın neden video not found yazısı çıkıyor. Yardım eder misin?

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.0.4; tr-tr; VP10 Build/IMM76L) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Safari/534.30

  8. GizemliAşık dedi ki:

    Film neden türkçe dublaj değillllllllllllllllllllllll……

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 YaBrowser/14.5.1847.18274 Safari/537.36

  9. zeynep dedi ki:

    aamir niye böyle öpüşme sahneleri çekiyor kıskanıyorum ama

  10. tutku dedi ki:

    aamir khanın her filminde düşündüren duygulandıran sahneler oluyor. başarılı bir film senaryo iyi ama filmde saçma kısımlarda var bu bi gerçek

  11. sanane dedi ki:

    Admin talaash filmini yükleyebilirmisin . Eklersen sevinirim bu arada bu filmi hala açamıyorum video not found yazısı çıkıyor

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.0.4; tr-tr; VP10 Build/IMM76L) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Safari/534.30

  12. hayal dedi ki:

    çoook güzel bir film aamir ne olur türkiyeye gel ne olur

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.114 Safari/537.36

  13. iremnur dedi ki:

    aamir sana bayılıyorum seni çook seviyorum sana hastayım benimle evlen n’olur sana aşığım

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.114 Safari/537.36

  14. DUYGU dedi ki:

    yhaa bu aamir khanın filmlerinin hepsi güzel olmak zorundamıı yhaa

  15. aamir khan dedi ki:

    aamir seni çoooooooooooook seviyom evlenelim mi lütfeen sana aşığım aşkiim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.114 Safari/537.36

  16. Birgül dedi ki:

    Admin hala video not found yazısı çıkıyor. Çıldıracam daha önce izlediğim filmleride açamıyorum. Nedeni ne acaba .

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.0.4; tr-tr; VP10 Build/IMM76L) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Safari/534.30

  17. melih dedi ki:

    Filmi çok beğendim 4 dü çıkar inş bence 4 de ikizler oynasın sevdim

  18. Melih dedi ki:

    Çok Güzel Film inşallah 4 çıkar yine ikizler oynasın

  19. İlayda dedi ki:

    Hayatımda ilk defa aksiyon filmi izledim ve bayıldım harıka bişey <3

  20. bahar dedi ki:

    ilk baş çok sevinmiştim hızlı açılan bi site diye ama pArtların hiç biri çalışmıyo bune ya ..admin bişeyler yap!!!

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.116 Safari/537.36

  21. tuba dedi ki:

    Arkadaşlar asıl ben sizi anlamıyorum o internetinizden kaynaklı olabilir çünkü ben çok rahatlıkla izledim eline sağlık admin.
    Off inşallah 4üde çıkar ölmezler ya çok sevdim bu filmi tabi 3 ıdiots kadar değil 😀 <3

  22. nurtaç dedi ki:

    mütiş bayıldım doğrusu aamir khan ın en iyi filmi

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.114 Safari/537.36

  23. alara dedi ki:

    aamir khan sana aşığım benimle evlen

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/35.0.1916.114 Safari/537.36

  24. anan dedi ki:

    böyle saçma filmleri izleyenin amk 2. partın yarısında kapattım berbat bi film emeği geçen herkezin Allah BELASINI versin 😉

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/30.0.1599.101 Safari/537.36

  25. fatih dedi ki:

    hayatım boyunca izlediğim binlerce film arasında en sevdiğim,duygulandığım film bu.izlemeyen çok şey kaybeder benden söylemesi… YAŞASIN AAMIR KHAN

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.116 Safari/537.36

  26. zey dedi ki:

    Izledigim en mantıklı en guzel aksiyon filmi . Amir khan 1 numara .y ♡♡♡

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.3; tr-tr; GT-N7100 Build/JSS15J) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/534.30

  27. sevgi dedi ki:

    türkçede ki bazı kelimeler hintçede de var

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 Safari/537.36

  28. Kerem Mudul dedi ki:

    Açıkçası Batı Yerleşiminde Geçen Bir Filmde Hind Yerli Müziği Koymak Pek Akılkarı Değil, ayrıca motorun kolları kapanıp açılınca ” ha s__kt_r ordan lan” dedim 😀 ayrıca Çok Fazla “Slowmotion” Sahnesi Konulmuş, Abartılmış Bence Açıkcası. “Slowmotion” Sahnesinin amacı olmalı öyle her 3 sahneden birinde “slowmotion” olmaz, “slowmotion” sahnesi “detayı göze vurmak, ayrıntıyı göstermek ve seyircinin dikkatini çekmesi için kullanılan açmaçlardan bir kaçtanesi bunlar için kullanılır.
    Puan Vericek Olsam 10 üzerinden 6 Puan. İmdb Puanı da 5.9 Adaletli bir Puan Bence

    Yaş:19

    (Yaş Kısmı olursa iyi olur, hangi ortalama hangi filmi seviyor bu anlaşılır; Bazen atılan yorumlarda mantığı çözemiyorum)

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/33.0.1750.154 Safari/537.36

  29. f dedi ki:

    f

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/33.0.1750.154 Safari/537.36

  30. nuri dedi ki:

    fılmı 1 hafta once izledım yorum yapmadan gecemıcem gercekten süper bır fılm olmus admin senıde tebrık edıyorum elıne koluna saglık.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.137 Safari/537.36

  31. durans dedi ki:

    tebrikler süper filmm

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.137 Safari/537.36

  32. frederick dedi ki:

    part 7 dakika 16.15 arka plan tayyip erdogan 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0

  33. oğuzhan kıran dedi ki:

    BENCE harika bi film herkes izlesin çok mühteşem bu filmi çevirenler yapanlar oynayanlar hepsinin emeğine sağlık çok teşekkür ederiz harika 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.137 Safari/537.36

  34. murat dedi ki:

    admın başarıların devamı nı dilerim kardeş guzel çalışma 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.137 Safari/537.36

  35. şeyma dedi ki:

    sonu böyle bitmemeliydi

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.137 Safari/537.36

  36. adamın dibi :D dedi ki:

    la vizyona girdide 1 2 3 ü kaldı hahaha 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.137 Safari/537.36

  37. Anar dedi ki:

    selam arkadaşlar bu filmin 1-2-3 türkce dublajı varmı?

  38. mert dedi ki:

    hint filminde siyonizm’in ne işin var?

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.137 Safari/537.36

  39. mert dedi ki:

    hint filmleri dövüşleri abartı diye biliyordum.bu kadarda olmaz.yani oha

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.137 Safari/537.36

  40. sedat tayfur dedi ki:

    COK GÜZEL BİR FİLM TAVSİYE EDERİM

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.137 Safari/537.36

  41. Birgül dedi ki:

    Admin bende düzelmedi hala

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.0.4; tr-tr; VP10 Build/IMM76L) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Safari/534.30

    • admin dedi ki:

      valla birgül sorun yok suanda butun videolar calişiyor baska bi pc den denermisin yada arkadasina felan denettir.

  42. cenk dedi ki:

    5 ci partta video font yazisi cikiyor oto part sistemi caismiyor bir ilgilenirseniz sevinirim ii calismalar

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/33.0.1750.154 Safari/537.36

  43. Birgül dedi ki:

    Admincim tüm partlarda video not found yazısı çıkıyor. Lütfen yardım et .

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.0.4; tr-tr; VP10 Build/IMM76L) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Safari/534.30

  44. lilo dedi ki:

    on numara

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 Safari/537.36

  45. erdi dedi ki:

    Mükemmel bi film herkese tavsiye ederim admin eline salık kardesim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 Safari/537.36

  46. yardım et ne olur dedi ki:

    Admin bu filmide açamadım yine video not found yazıssı çıkıyor lütfen yardım et bu filmi ne zamandır bekliyorum

    Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.0.4; tr-tr; VP10 Build/IMM76L) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Safari/534.30

  47. Buket dedi ki:

    Harika bie şeyy ya Aamir khana hastayım

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Trident/7.0; BOIE9;TRTR; rv:11.0) like Gecko

  48. Samet Can dedi ki:

    Yav sen nasıl adminsin bi filmi doğru düzgün izleyemedik part8 2,3 saniye gitti sonra kapandı dahada açılmadı düzgün koy şu partları bazılarıda açılmadı düzelt ne güzel izliyodum öff be…

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/33.0.1750.154 YaBrowser/14.4.1750.13414 Safari/537.36

  49. onur dedi ki:

    izlemiştim baya başarılı bi film olmuş begendim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/34.0.1847.131 Safari/537.36