24.10.2020 Toplam 170037 itibari ile yorumlar
24.10.2020 19:22:46
Filme Git
film güzel, izlenir..
Filme Git
Çok güzel bir film. Özellikle de içerisinde gerçek yaşamla alakalı bir kesit barındırıyor olması filmi çok daha anlamlı ve güzel kılıyor. Devasız dert yoktur yeter ki insan derdinin dermanını arayacak o güçlü sabra ve umuda sahip olabilsin...
Filme Git
10 uzerinden 10 puan bayiliyorum bu filme. Her kez izlesin bu filmi
Filme Git
bu harika filmi yükleyip izlememi sağladığınız için çoook teşekkür ederim. Mükemmel bir filmdi. Çok güzeldi.
Filme Git
Gayet güzel bi film tavsiye ederim
Filme Git
Gerçekten de, güzelmiş..
Filme Git
Şimsek McQueenn aslında bir Dodge Viper.
Filme Git
aşk filmi sevenler için mükemmel bir film ama ya juned ölmeseydi filmi izleyin ne dediğimi anlarsınız
Filme Git
çok iyi film... kaçırmayın.. insan neden kötü olur ki ?? çünkü hep kötülük görmüştür...
Filme Git
ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK KATILIYORUM
Filme Git
RAFADAN TAYFA BİRE GİTTİM AMA BUNA NE GİTTİM NEDE İZLEDİM AMA EMİNİM Kİ BU RAFADAN TAYFA DEHLİZ MACARASINDAN DAHA GUZELDİR BENİ DAHA FAZLA HEYACANLANDIRMAYIN BEN İZLEMEYE BAŞLIYORUM
Filme Git
sen doğru filmi izlediğine eminmisin :)
Filme Git
Yıldıray, kanka onu diyen kuzenim onlar baştan sona adanalı ama bunlar mahallesi yüzünden böyle oldu. biz böyle değiliz çok şükür.
Filme Git
Açıkçası filmi beğenmedim.zaman kaybı.basit ve saçma geldi.tavsiye etmiyorum
Filme Git
mucemmel
Filme Git
zaman kaybı
Filme Git
Bu mesajı görenler bu filmdeki en sevdiği kahramanı yazsın benimki : Captain America
Filme Git
FİLMİ İLKDEFA İZLEDİM ÇOK GÜZEL
Filme Git
bu filimi sırplar yapsaydı hiç şaşırmazdım...içimizdeki sırplar iş başında...KATİLLER GELİYOR derdi sırplar...rezalet ve kepazelik..senarist ve senaristin babası malesef maskeli kuklalardır...bu tür filimler bunların tekelindedir...kuklaya değil kuklacıyı bilmek lazım bunların nesebi araştırılmalı..
Filme Git
hayatımda izlediğim en vasat film kesinlikle izlemeyin zaman kaybı çok sıkıcı sonuda çok berbat bitti
Filme Git
Barometre ile mi ölçtün zekanı, maybaş seni.
Filme Git
Abi hangi kafanın filmi bu.Adam film içinde film yazmış.Gora arog yahşi batı arif ve216 ali baba ve yedi cüceler karakomikler dahil hep izledim ama bu bi farklıydı yani.Senaryo derinliği bakımından bence cem yılmazın en iyi işi olmuş.
Filme Git
berbat zaman ayırmayın.
23.10.2020
Filme Git
slm super bir film teşekkür ederim
Filme Git
Yahudiler geçmişte karşılaştıkları olayları günümüzde lehlerine çevirmeyi iyi başarmışlar ancak bu ve benzeri filmler ne yazık ki adına İsrail denen Yahudi devletinin Filistinlilere yapmakta olduğu zulmün üstünü asla kapatmaya yetmez. Bir Yahudi devleti yaşlı, çocuk demeden Müslümanlara zulüm ediyor. Yahudileri adeta bir melekmiş gibi gösteren bu film bile benim açımdan onların gerçek kirli yüzlerini saklayacak durumda değil. Film hakkındaki düşüncelerime gelince hiç de öyle yorumlarda anlatıldığı gibi abartılı ölçüde mükemmel bir film değil ancak izlenebilir. Sonuçta her insan gibi Yahudilerin de hayata bakışları açısından bir fikrimiz olur. Ben dünya üzerindeki her ırkın kıymetli olduğuna inanırım. Öyle olmasaydı Allah pek çok farklı ırktan insanların yeryüzünde yaşamasına izin vermezdi. Zaten kötü olan insanın ırkı değil ırkı ne olursa olsun kalbidir. Bence her hayat değerlidir ve Allah'tan başka hiç kimsenin bir başkasının hayatına ciddi bir sebep olmaksızın kastetme hakkı yoktur. Özellikle de sırf o ırkı sevmiyor diye asla hakkı yoktur.
Filme Git
ben bu fılmı daha once ızledım sınemada guzel dıye bır daha ırleyım dedım acılmadı sacmalık
Filme Git
film çok güzel o kadar güzel ki gerçekle alakası yok kendi hayatınıza baktığınızda belki size bu kadar bağlı yakışıklı bi çocuk yok belki hayallerinizi gerçeklerştirmek için böyle şanslı bi kader belki de bu kadar anlayışlı ve ilgili hocalar yok-rehber hocasından bahsediyorum ayrıca matematik hocası da sonradan anlayışlı biri oluyor-Yani anlayacağınız bu film kendi hayatınızla ilgili hayal kırıklığına uğratabilir. ama film gerçekten güzeldi...
Filme Git
Sen anladın onu...
Filme Git
Mükemmel bir film,herkese tavsiye ediyorum Cengiz Han'ın hayatı çok güzel bir biçimde anlatılmış Cengiz Han'ın torunu olan İlhalı Devleti Büyük İmparatoru Hülâgû Han'ın da bu şekilde bir filmi yapılmasını isterdim :)
Filme Git
sırf mükemmel oyunculuklar ve omurgasız orhan için izlenir. sakin olun filmin ilk yarısında orhana sövün bol bol. çünkü bi yerden sonra kime söveceğinizi şaşırıyorsunuz. iyi şaşırmalar...
Filme Git
Efsane bir flim bende yüzcüyüm ve yarın yarşım var
Filme Git
Alt yazı olsa daha iyi oolur
Filme Git
Gayrı ahlaki tek bir sahnenin ve sözcüğün olmadığı bununla birlikte izlemesi son derece keyif veren seviyeli ve güzel bir film. Bu filmi izleyip izlememe konusunda kararsız kalmışsanız izlemenizi öneririm.
Filme Git
1:12:30 duvarla randevu part .1
Filme Git
sacma sapan bir sey!!!! gerilimle falan alakasi yok...uyduruktan bir senaryo....
Filme Git
Beren Saat ne kadar itici - Rum sivesi yapayim derken çiçekci ROMAN kizi gibi konusuyor - Yetenek yarismasindan oyuncu bu kadar olunuyor. Film Cok eklektik - Neredeyse Ayni Ekip Hatirla Sevgilide muhtesem.... Okan Yalamik Muhtesem bir Oyuncu - Gercek Oyuncu
Filme Git
Çok komik ve eğlenceli bir filmdi.kesinlikle izlemelisiniz. MERVE DİZDAR KALP KALPP......
Filme Git
guzel
Filme Git
Gerçekten'de, GÜZELDİİİ.
Filme Git
Eh iste... Hic abartmayin. Kitapta film de oyle ahim sahim degil... Populer olunca gercek degismiyor
Filme Git
İyiki bu jetfilmizle varsin cunku digerleri bende acmiyo
Filme Git
Boş film.
Filme Git
720P diye bir siteden full izleyebiliyorummm.Sende izle.
Filme Git
Benimde.En sevdiğim.
Filme Git
3 cu bölümün linkini bilen varmi
Filme Git
HOCAM PADMAAVAT FİLMİ EKLER MİSİN BENCE EKLEMELİ SİN FİLMİ BENCE EKLE LÜTFEN ALLAH AŞKINA EKLE
Filme Git
filim cok guzel olmus
Filme Git
filme bayıldım 2 si 3ü 4ü ve 5 de çıkmasını isterim
Filme Git
fılmın sonunda yoldan geçen adam gerçek chris gardner. 1.53 te .
Filme Git
Harika bir yapım
Filme Git
Bilmem kaçkere izledim yıl2020 halen izliyorum müthiş bir anime
Filme Git
başarılı. emeğinize sağlık Admin.
Filme Git
Yeminle girmicez bahise su reklamlari kaldirin!!
Filme Git
Pikachu demesine bayiliyorum. Ve evet cok guzel bir film