Kanlı Otoyol izle, Kanlı Otoyol Filmini izle, Kanlı Otoyol Türkçe Dublaj izle, Kanlı Otoyol Hd izle | Jet Film izle
✅ GÜVENİLİR BAHİS SİTELERİ ✅
50 ₺ Üyelik Bonusu
⭐⭐Ücretsiz⭐⭐
Detaylar
30 ₺ Üyelik Bonusu
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Üyelik Bonusu
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Kombine Bahis
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Kombine Bahis
Ücretsiz
Detaylar

Kanlı Otoyol Road Kill Türkçe Dublaj izle

Kanlı Otoyol Road Kill Türkçe Dublaj izle

Kanlı Otoyol Road Kill Türkçe Dublaj izle

Bir grup genç Avustralya kırsalında kamp yapmaktadır. Ama yolda giderken araba kazası geçirirler ve yolda kalırlar. Gençler yolda park halinde duran bir tıra yaklaşırlar. Şoför yerinde değildir ve kısa süre sonra biri onlara ateş etmeye başlar. Gençler çareyi tıra binip kaçmakta bulur ancak bu kararları korkunç bir gecenin başı olacaktır…Jetfilmizle.com İyi seyirler diler.Bir grup genç Avustralya kırsalında kamp yapmaktadır. Ama yolda giderken araba kazası geçirirler ve yolda kalırlar. Gençler yolda park halinde duran bir tıra yaklaşırlar. Şoför yerinde değildir ve kısa süre sonra biri onlara ateş etmeye başlar. Gençler çareyi tıra binip kaçmakta bulur ancak bu kararları korkunç bir gecenin başı olacaktır…Jetfilmizle.Org Sunar İyi Seyirler

Zaten oy vermişsiniz!
Eklenme tarihi : 03-11-2014
Film yaş sınırı: genel Film Yaş sınırı
Vizyon tarihi : 21 Ocak 2011 (Germany)
Ayrıca film böyle tanınır: Road Train, Ruta sangrienta, Terror Sobre Rodas, Road Kill, Road Train - Fahrt in die Hölle, Ansutoppaburu haiuei, Unstoppable Highway, アンストッパブル・ハイウェイ/Road Train, Грузовик-призрак, Kanlı Otoyol
Yapım : Australia
Süre : 1 saat 27 dakika
Filmin ödülleri : 3 Ödül & 1 nomination.
Film müzikleri: A Runner (Road Train, Road Kill), Kiss You Till You Die (feat. Dean Francis), Whipping Horse, Mountain Piano, Butch Nina, Back of the Truck, Craigs Opera (feat. Zoe Brown, Adele Kozak & Claire Ledwidge), Crash Aftermath, The Chase, The Shack, Liz Is A Drag (feat. Zoe Brown, Adele Kozak & Claire Ledwidge), Kick The Truck, Marcus & Liz Split, Evil Forrest, Truckin Junk Yard, The Party (feat. Squirrel Bob)
Filmin toplam bütçesi : $1,000,000
Filmin toplam hasılatı : $5,964
Filmin çekim yapıldığı ülke :
South Australia, Australia
Kanlı Otoyol Road Kill Türkçe Dublaj izle benzeri filmler
Filmden resim kareleri

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. Hatice says:

    RESMEM ZAMAN KAYBI OF KEŞKE İZLEMESEYDİM LANET OLSUN YA İZLEMEYİN

  2. tolga says:

    ilk defa bir filme yorum yapıyorum çünkü bu kadar boktan bir film olamaz olaylar birbirinden bağlantısız sonu açık kaldı kısaca zaman kaybı izlemeyin.

  3. adsız says:

    cidden izzlediğime bin pişman oldum dersem yerindedir. izlemeyin derim boşa vakit kaybı bunu izleyeceğime keşke daha iyi bir şey izleseydim

  4. AZRAELL says:

    film izliyecekler mantıken izlesinler yok bir şey anlayamazsınız kısaca kamyon kendine bi sistem kurmuş bu sistemi anlamak isteyenler film başında hane silahla gruba sıktı ya o grubta tır bindi işte bu sahneyi izleyin sonra bide filmin son sahnelerine gelin zaten kamyonun sistemi apaçık ortaya çıkıyor 😀

  5. Elcin says:

    Izlememiwim AMA cok guzel bir film

  6. DJBARBAROS says:

    DANDIK BERBAT ZAMAN KAYBI SACMA SAKIN IZLEMEYIN

  7. deniz says:

    Bir çok saçma film izledim fakat böylesini ilk defa izliyorum 😀

  8. samet says:

    ses bozuk izlenmiyo 3 kasıma kadar izledim konusu şaçma amam izlenebilir

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 YaBrowser/1.7.1364.15751 Safari/537.22
    88.246.173.185

  9. hüseyin says:

    alo admin

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.2; WOW64; Trident/6.0; .NET4.0E; .NET4.0C; MANMJS)

  10. hüseyin says:

    admin acil filmin sesleri bozuk çıkıyor düzeltirmisin

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.2; WOW64; Trident/6.0; .NET4.0E; .NET4.0C; MANMJS)

  11. ayşegülll says:

    seste sorunmu war analamadım izledıgım filmmiş. cark curk edıp duruyo sinir oldum :/ ama iyi film izleyn

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.57 Safari/537.36
    85.102.67.56

  12. ayşegülll says:

    sanki bu filmi izledım gıbı ama birdaha izleyip göreyim =) iyi seyirler bana

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.57 Safari/537.36
    85.102.67.56

  13. mustafa says:

    film süper

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.43 Safari/537.31

  14. filiz says:

    ADMİN BEYFENDI MERHABA 2.PARTTA KALDIM BEYFENDICİM SESIDE AZ GELIYOR ILGILENIRMISIN ÖPUYORUM MUCUK

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0)

  15. cix says:

    admin ses kötü niye kötü çıkıyor

  16. eray says:

    mk hayatımda böle bisi görmedim yarısnda sese yok erkek konusuor kızın sesi gelior ürperdim

  17. isa says:

    admin lütfen su ses kaymalari denklermisin bir aydir izlemek istiyorum bir türlü izleyemedim

  18. rufan says:

    film idare eder ama seste problem var admin

  19. isa says:

    admin filmin seslerinde sorun var

  20. sahin says:

    film izlenmeye deymez bu filme güzel diyn arkadaslar bu filmden ne anladınız hiçbir konusu yokki

  21. hkn says:

    admın fılm guzel ama ses karısık sonradan gelıyor ve goruntu gıdyo
    rr duzeltırsen sevınırım admın sesı

  22. esila says:

    Bu film mümkünse hiç açılmasın 😀
    o kamyonun arka kapağının ardında ne vardı
    neden girince acayipleştiler
    kamyon nasıl kanla çalıştı
    babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi ve film müziği ihyayiyahiyahiyahhhhh

  23. dilara says:

    fena değil

  24. RuB* says:

    Ne için çekildiği, amacı belli olmayan saçma bir film.. Zaman kaybı.

  25. ganirtik says:

    hiç böyle film izleyerek boşa zaman harcamayın

  26. aysegull says:

    film gercekten saçmaymış hiç bi şey anlamadım.anladıgım kadarıyla seytana dönüşüyo kolu yaralı olan ama madem seytan 3 kurşunla nasıl ölüyo??!! gercekten boşa zaman harcamışm. ! :/

  27. cansu says:

    arkadaşlar bu filmi izleyip boşa zaman harcamayın

  28. cansu says:

    arkadaşlar hiç bu kadar saçma bir film izlemedim.siz buna korku filmimi diyorsunuz 😀
    bence bunu izleyip boşa zaman harcamayın .p

  29. Serkan says:

    Hiç bu kadar saçma bir film izlememiştim.

  30. babayorugun says:

    ben bence
    ,

  31. SeMa says:

    ya neden ben film izleyemiyorum burda admin? acılmıyor ya ilgilenirmisin bu film değil hcbri acıllmıyor ya::S

  32. cansu says:

    açilmiyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  33. filiz says:

    bu film ve bir çok film açılmıyor ilgilenir misiniz…….

  34. fırat says:

    admin 1.part acılmıyor bi baksana

    • admin says:

      fırat baska yere ekledim birinci parti ama aciliyor sorun yok partta

  35. Admin says:

    Arkadaşlar Tek Part Tıklayınız

  36. gunel says:

    part 1 acmiyor neden

    • admin says:

      düzeltilmiştir arkadaslar

  37. betül eker says:

    bu filmi daha öncetelevizyonda izlemiştim ama ADI CEHENNEM YOLUYDU AMA BU BAŞ SAHNELERİ YOKTU İYİKİ DE YOKMUŞŞŞŞŞŞ

  38. omer says:

    1.part sorunlu

    • admin says:

      düzelttim

  39. idris says:

    1.part

    • admin says:

      düzeltilmiştir.

  40. berkant says:

    filmler yine açılmıyor bi var bi yok bu siteden bişi anlamadım admin iletişim diyorsunuz yazıyoruz mailimize bi cvp ta gelmiyor

  41. berkant says:

    elinde sidik bidonuyla silahlı adama saldırıyo ne güldüm ya)))film zaman kaybı

  42. Kemal says:

    saol abi

  43. Kemal says:

    cok guzel

  44. Kemal says:

    cok guzel bi film ya.. Admin bogle filmler turkce dublaj janrinda olursa iy olur be kardeshim.. opurem saol kardesim

  45. Kemal says:

    cok guzel bi film
    degerini bakanlar bilir

  46. hande says:

    eeeeeeeeeeee film niçin açılmıyor keyfimde kaçtı açılmayan filmi koymayın lütfen bir anlamı yok durmasınında demi yani aaaaaaaa

    • admin says:

      hande film aciliyor sorun yok

  47. canberk says:

    saol admin yardımlarından dolayı teşekkür ederim

  48. burcu says:

    hiç bu kadar saçmasını izlememiştim.

  49. canberk says:

    Admin film açılmıor bi ilgilenirmisin

    • admin says:

      canberk 1. part silinmiş simdi yeniden yükledim iyi seyirler.