Musallat 2 izle, Musallat 2 Filmini izle, Musallat 2 Full izle, Musallat 2 Hd izle | Jet Film izle
✅ GÜVENİLİR BAHİS SİTELERİ ✅
50 ₺ Üyelik Bonusu
⭐⭐Ücretsiz⭐⭐
Detaylar
30 ₺ Üyelik Bonusu
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Üyelik Bonusu
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Kombine Bahis
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Kombine Bahis
Ücretsiz
Detaylar

Musallat 2 Lanet izle

Musallat 2 Lanet izle

Musallat 2 Lanet izle

Tıbba göre insan hafızası 2 yaşından öncesini hatırlayamaz. Ömrümüzün bu dönemi zihnimiz için kapkaranlıktır. Fakat öğretmen Elif (Türkü Turan) hayatının bu karanlık dönemi ile yüzleşmek zorunda; zira kendisine musallat olan tüm sorunların aslında geçmişinden gelen büyük bir hatadan kaynaklandığını ortaya çıkıyor. Ama bu, zamanlaması tamamen yanlış, geri dönüşü olmayan lanetli bir büyü... Başka dünyalardan gelen bir varlığın bir çifte musallat olmasını anlatan 2007 tarihli ilk filmin başarısından sonra yönetmen ve senarist Alper Mestçi, "Musallat 2 Lanet" filmine de imza attı. Başrollerinde Reha Erdem'in ödüllü filmi Kosmos'dan hatırlayacağımız Türkü Turan'ın yanı sıra Tülay Bursa, Selim Gürata, Zeliha Güney gibi isimlerin yer aldığı yapım, görsel efektleri, sanat yönetmenliği ve plastik makyaj gibi teknik detaylarıyla da konuşulacağa benziyor. Hazırlık süreci 6 ay süren yapımın çekimleri ise İznik’te İhsaniye ve Sansarak köylerinin yanı sıra İstanbul'da gerçekleştirildi. de çekildi. Film için halen Anadolu'nun çeşitli kadabalarında büyücülükle ilgilenen insanlarla da görüşüldü. 2 Aralık’ta vizyona girecek film büyü olgusunu tartışmalı sahneleriyle sorgulama amacı da taşıyor... JetFilmizle.Biz Sunar İyi Seyirler.

Zaten oy vermişsiniz!
Eklenme tarihi : 29-10-2012
Film yaş sınırı: genel Film Yaş sınırı
Vizyon tarihi : 2 Aralik 2011 (Turkey)
Ayrıca film böyle tanınır: Musallat 2: Lanet, Musallat 2 - Der Fluch, Заражённый 2: Чёрт
Yapım : Turkey
Süre : 1 saat 22 dakika
Filmin toplam bütçesi : $1,500,000
Filmin toplam hasılatı : $2,487,699
Filmin çekim yapıldığı ülke :
Istanbul, Turkey

Yönetmen

Oyuncular

Nurcan Aktas
Fortune Teller
 Meral Koro
Grandma - Babaanne
 Taliha Sonag
Köydeki Teyze
 Ibrahim Tekin
Elifi Bulan Köylü
 Oktay Tosun
Old Man in Village
 Ahmet Ögren
Grandfa - Büyükbaba
Devam Filmleri

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. gamze says:

    ne olduğunu anlamdım

    88.236.91.255

  2. Seviye says:

    Çok anlamlı ve gercek bı yapım gercek yasamda aynıları yasanıyor daga cok 1954 yıllarında.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    88.234.41.150

  3. ümit says:

    lan herkes bu filmden korkuyo ne var bu filmde

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    88.249.99.223

  4. tunahan says:

    çok korktum ama olsun güzel,

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    88.248.2.240

  5. gulcan says:

    perikizi- kizim salakmisin yaa.ne komedi filmii.eger bu komediyse demek Recep Ivedik senin icin korku filmii yaa 😀 ben resmen urperdim ..super bri korku filmii

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0
    85.130.66.59

  6. helin özcan says:

    bence çok korkunç bir film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.97 Safari/537.22
    78.179.181.246

  7. emo says:

    ne psikopat köymüş o lan…

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.2; WOW64; Trident/6.0; Touch; ASU2JS)
    217.168.184.169

  8. kare murat says:

    kazkafalı ve angut küfür değil mi?yorumları okudum.beğenmeyenler ve korkmayanlar inançsızlar mı ateist mi?Allah’ın yarattıklarını bilmiyorlar mı?Uğraşırsan sana da musallat olurlar.Korktuk film olarak amacına ulaşmış.

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; .NET4.0C)
    24.133.133.32

  9. selen says:

    bu ne be izlediğime pişman oldum 😀 Türkler korku filmi yapcam diye zaman kaybetmesin bence çizgi filmler cidden daha korkunç oluo bazen

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17

  10. deniz says:

    süper

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17

  11. irfan çakır says:

    süper bu filim

  12. tuncay says:

    türklerin yaptığı nadir korkulardan biri ama çoğu yabancıdan 5 kat iyi çekenlere tebrikler beğenmeyenler gerçekten korku filminden anlamıyor freddy yi izlemeye devam etsinler

  13. ercan says:

    güzel ve düşündürücü

  14. oğuz says:

    flim harıka ötesi aklı olana ama düşünn braz açıklamayı okuyun flimi anlyosunuz zaten çok güzel korkunç düşündürücü ve gerilim dolu bi film di.

  15. yağmur says:

    güzel aslında ama 20 kez izledim o yüzden ezberledim ama hala arkadaşlarım korkuyo 😀

  16. halim says:

    ben bu filmi geçen sene izledim hala sahneler aklımda kaldı bence çok güzel:)

  17. sedef says:

    sesini kısıp kısp kısıp durdum

  18. burak says:

    daha izlemedim ama güzel diyolar

  19. eray says:

    süper bi film izlemenizi tavsuye ederım gece izlemeyin yusuf yusuf olabılır

  20. muhammet güneş says:

    dehşşşşşşşşşşşşeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttt bi flimmm

  21. deniz gürtaş says:

    elif ölüyor ayrıca elif mutfakta yumurtayı yere düşürüyor önce yumurta kırılmıyor

  22. emrah says:

    ben korkmadım ama yanımdakı 3 kşi altına etti

    hele hele arda nerdeyse altına sıctı

  23. ömer says:

    admin ya kardesim filmi bi seyredemedim sinir oldum yaw ne bu böle bölük pörçük

  24. ayça says:

    saçma sapan abuk sabuk bir film ya vaktinizi bosa harcamayın bu filme süper diye yorum yapan arkadasların nasıl br film anlayısı var hayret yani

  25. ramazan says:

    arkadaşların bir coğuna katılıyorum elemanlardan biri tavsiye etmişt bi film bu kadar KÖTÜ olabilir biz türklerin beyinleri bu kadar kötü olmaz.Ses efektinden başka insanı bı an korku asamasına sokan bır sey yok bencede zaman kaybı…Filmi siteye ekleyenlere tşkler…

  26. mehmet says:

    harikaydı beyendim

  27. aynur says:

    çok korkunç değildi yanii

  28. eray says:

    tam dini korku filmi birazcık inancı olan korku garanti

  29. damla says:

    bazıları korkunç diil 1.si daha güzel diyolar ama izlemem lazıım 🙂

  30. sönmez says:

    berbat

  31. asel says:

    bu filmee süper diyen beyninize sıçammm sizinn angutlarr ulan çizgi film bile daha korkunçtur bundan filmi korku film kategorisne göre değerlendirin kazkafalı arkadaşlarım sizin gibi boktan yorumcular yüzünden zamanımızın içinede ediliyo

  32. ozge59 says:

    bu filmi geçen sene 21 aralıkta izlemiştim aradan nerdeyse bir yıl oluyor ama hala aklımda güzel ve korkunç bir filmdi

  33. sjojhg says:

    çoooooooookk kötüüüüü

  34. farah says:

    bn cok begendım tavsıye ederım

  35. dilek says:

    şahane bir film bnm çok hoşuma gitti gerçek hayatın içinden alınmış bir film oluyo günümüzde de böyle şeyler admin teşekkür ederim içim ürpererek izledim

  36. engin ozdemir says:

    super

  37. alisa says:

    güzeldi bence izlenebilir

  38. emin says:

    harika 🙂

  39. volkan says:

    film demeye dilim varmıyor bosuna zaman kaybı saçmaladıkca saçmalamıslar filmi gizemli yapcağız diye iyice içinden cıkılmaz hale getirmişler en sonunda saçmalık cıkmış ortaya ilk filmin yanına yaklaşamaz zaman kaybı yinede emeğiniz için tşkrler

  40. burçin says:

    filmin fragmanında okul sahnesi vardı okulda çocukları gösteriyordu kız çocuklardan kaçıyordu vs ama filmde bunla alakalı bir şey yok :S yine de ggüzel film 1.si kadar olmasa da güzel .Dabbe serisinden daha başarılı olduğu kesin

  41. perikizi says:

    buna korku filmi denmemeli bu komedi filmi olurdu cunku korkulacak hic bi sey goremedm biz anca karmasik iliskilerin oldugu diziler yapabiliyoruz korku filmi bizim milletimizin yapacagi bisy deil bunu bi kez dha gordum 🙂

  42. irem says:

    tırstım ama güzel

  43. sali mehmet remzi says:

    superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  44. tolga says:

    geldi de geç geldi admin :)olsun senin emeğine sağlık kardeş

  45. mehmet muaz says:

    Beklediğimin altında senaryoda kopukluklar var anlamını veremediğimiz ve daha sonra açıklanmayan sahneler var.

  46. emre says:

    cok spr br film

  47. Selim says:

    Çok güzel harıka

  48. GÜNİZİ says:

    1 ve 2 güzel 3. seri bekleniliyor 🙂

  49. zaza says:

    izlemeye deger

  50. editör says:

    bu filmi geçen sene sinemada izlemiştim. Beklediğimin çok altında vasat bir film olarak hafızamda kaldı.