Sen Aydınlatırsın Geceyi izle

Sen Aydınlatırsın Geceyi izle

Sen Aydınlatırsın Geceyi izle

Fantastik ve absürt dram türleri arasında olan bir film. Herkesin birbirini tanıdığı bir kasabada, Cemal duvarların içini görebiliyor ama yatı için bir beklentisi yok. Defne zamanı durdurup işleri karıştırıyor. kimi ölümsüz.. Süper kahraman olmayan bu insanlar her şeyi bilir ve normal hayatına devam eder...iyi seyirler, jetfilmizle.org IMDB id: tt2905772

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (21 votes, average: 6,10 out of 10)
Loading...
Eklenme tarihi : 26-08-2017
Film yaş sınırı : 15+
Vizyon tarihi : 1 Kasim 2013 (Turkey)
Ayrıca film böyle tanınır : Sen Aydinlatirsin Geceyi, Místo zlatých hvezd, Tu illumines la nuit, Fotizeis ti nyhta, Zlocisz mrok ponury, Thou Gildst the Even
Yapım : Turkey
Süre : 1 saat 47 dakika
Filmin ödülleri : 7 Ödül & 1 nomination.
Film müzikleri : Mehmet Erdem - Gulmek Icin Yaratilmis, Racha Rizk - Mreyte Ya Mreyte

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. melike dedi ki:

    film 5 ödül 1 adaylık ayrıca imdb’de 7.9 almış gelmiş burda çok gereksizdi, çok saçmaydı gibi yorumlar yapıyolar gidin recep icedik izleyin

  2. o da su dedi ki:

    ali atay sen niye oyunculuk deneyimliyosun ki; ne guzel cinayet susu filan yapiyon oysa; oyunculugun cok yapay duruyo be

  3. bye dedi ki:

    ilk 5dkda baydi

  4. paul dedi ki:

    tavsiye için geldim belki muhabetine malzeme çıkar diye ama gel gör ve de ki boşa zaman kaybı.

  5. Hakan dedi ki:

    Klasik seyirci için boş ve anlamsız, yazar ve yönetmenler için sürrealizmin dibine vuran bir yapım. Filmdeki birçok noktadan çok ince mesajlarla bir çok açıdan çıkarımda bulunabiliyorsunuz. Bu nedenle tam anlamıyla sanat eseridir. İzleyen herkesin değişen ve tamamen değişken kendisine ait farklı anlamlar çıkarabileceğini izlerken fark edebiliyorsunuz. Tabiki de alışılagelmiş filmlere aşina kitlenin anlamasını bekleyemezsiniz fakat o kitledenseniz ufak bir tavsiyem var; yazarın zihnini yönetmenin mantığını çözmeyi deneyin, filmi düz bir filmmiş gibi izlemek yerine izlediklerinizi anlamaya çalışın. Ayrıca beni şaşırtan bir nokta bu tarz sanat filmleri genelde izleyiciyi içine çekmekte çok zorlanır fakat bu film bunu sizi gerçekten düşünmeye, hiçbir açının ve repliğin öylesine yapılmadığını kanıtlayarak zorluyor.
    Filmi izlerken başlarda düşündüğümüz ”elini silah şekline sokarak gerçekten ateş edemezsin” düşüncesini filmin sonlarına doğru ”adam vuruldu” diyerek gerçeklik algımızı kırıyor. Bu durum bile filmin başarısını çok rahat gösterir.

  6. Osman dedi ki:

    Sinir krizi gecirmek isteyen izlesin film filmden baska herseye benziyo zakan kaybi

  7. Nihat dedi ki:

    Beğenmeyen gitsin Spiderman izlesin. Iq seviyeniz o kadar gerilemiş ki bişey sizi düşündürmeye kalkınca hemen ona olumsuz yaklaşıyorsunuz. Olağanüstünü bu kadar olağan anlatmışken bu filme sayıp sövenler Marvel fanıdır eminim 🙂

  8. Sen Aydınlatırsın Geceyi dedi ki:

    bence gayet iyiydi. tabii her insan demiştir ben ne izledim amk diye. ne izlediğini anlaman lazım. ne izlediğini anlamazsan gelir burda sik sik yorum yaparsın zaten.

  9. İnsan dedi ki:

    Ya böyle filmleri anlayamayınca çok üzülüyorum gerçi izledim bitti gitti diyebilecegin arkana yaslanıp telefondan mısır yiye yiye izleyebilecegin bir film değil üzerine düşünüp yorum yapman gerekiyor benim ise bunun için çok dolu bir zamanına denk geldi bu yüzden anlamayanlar ve de yaşı küçük arkadaşlar ben gerizekalı miyim triplerine girmesin söylüyorum çünkü kendi küçüklüğümden biliyorum böyle filmler artı mindfuck falan izleyip izleyip benim zekan düşük mü niye anlamıyorum diye ağlıyordum neyse gereksiz uzattım belki son kısmı terapistimle konuşmam gerek

  10. MAN'S GOOD dedi ki:

    Saçma-sapan, boş, anlamsız, gereksiz, filmden başka herşeye benzeyen, tam da Onur Ünlü’ye yakışan bir film. Ben çeksem bundan kötü olamazdı. Kesinikle dünyanın en kötü filmi. Zaten Onur Ünlü’den de bundan fazlasını beklemek saflık olurdu.
    Çekim yapılan yerler: Eski Hastane (Şimdi atıl durumda), Eski Hayvan Pazarı (Şu an yok), Sevgi Yolu, Atatürk Parkı (Eski hali), Tenekeciler çarşısı.

  11. kdlfk dedi ki:

    hayatımda bu kadar saçma film izlemedim. rezalet başka bir şey değil.!!!

  12. isim dedi ki:

    hyttki bütün enerimi c@ldı bu nedir 5dk bir shneye b@k@r beğenmedim

  13. oguz dedi ki:

    sonuna kadar ızleme gafletınde bulundum.

  14. senyor dedi ki:

    ınanılmaz sıkıcı bır fılmdı. emek var ama gunumuzde daha umut verıcı fılmler ınsan psıkolojısını daha ıyı etkıler bence. bunaltıcı bır fılm.

  15. sakin akpınar dedi ki:

    ortada bir emek var asıl konu ihanet filim olarak zaman kaybı konu harika ama konunun işlenmesinde hata cok güzel filim olabilirdi kısa ca sacmalık ama mizik 10 numara ismini bilen varmı?

  16. aras dedi ki:

    ne izledim lan ben eynim yandı gece aydınlık sen ben kimim

  17. Deniz dedi ki:

    Bazı filmler vardır hayatınızdan zamanınızı alır götürür film sonunda filmden anlayacağını anlasan bile keşke dersin keşke izlemeseydim . Aynen öyle keske izlemeseydim . Ortada bi emek var ama resmen bu zaman hırsızlığı böyle bir kadroya hiç yakıstıramadım . Ben ilk defa bu kadar boş bi film izledim ..

  18. cihan dedi ki:

    Güzel bir film. Fantastik drama konusunda gerçekten etkileyici sahneler var. Zaman ayrmaya değer

  19. cihan dedi ki:

    farklı hissedebileceğiniz bir film. Zaman ayırmaya değer. Güzel bir yapım.

  20. murat ersoy dedi ki:

    neyin kafasını yaşıyorsun sn

  21. k dedi ki:

    30 dakıka dayanabildim

  22. eleddin aze dedi ki:

    Bu filmi izledikden sonra bir ay boyunca filmin sahnelerinin üzerinde beyin yordum.Harika bir film her sahnesinde yüzlerce mana var