Senden Bana Kalan izle

Senden Bana Kalan izle

Senden Bana Kalan izle

Çocukluklarından bu yana anne ve babasını kaybeden küçük çocuk Özbek, dedesinin servetinin mirasçısıdır ancak bir süre köyde yaşamak zorunda kalan bir durum vardır aksi halde bir hayır kurumuna bağışlanacaktır. Özgür o köye gidecek ve orada beklenmedik bir anda hayatına giren Elif ile karşılaşacaktır...iyi seyirler, jetfilmizle.org IMDB id: tt4508986

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (145 votes, average: 9,01 out of 10)
Loading...
Eklenme tarihi : 22-07-2017
Vizyon tarihi : 17 Nisan 2015 (Turkey)
Ayrıca film böyle tanınır : Senden Bana Kalan, Всё, что мне осталось от тебя, Whats Left of You
Yapım : Turkey
Süre : 1 saat 57 dakika
Filmin ödülleri : 1 win.
Filmin toplam bütçesi : $5,000,000
Filmin toplam hasılatı : $1,145,814
Filmin çekim yapıldığı ülke : Canakkale, Turkey

Film Resimleri

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. Hale dedi ki:

    Çok güzeldi, iki dakika çok uzadı sevgilim
    Sevdiklerinizin kıymetini bilin..

  2. Fatma Miray dedi ki:

    İki dakika çok uzun sürdü sevgilim:(

  3. Özgür dedi ki:

    Kısa bir şiir: SENİ SEVİYORUM

  4. Naz dedi ki:

    İzlediğim en güzel filmlerden biriydi. Gece gece ağlamaktan bittim ama değerdi film için. Sevdiklerinizin kıymetini kaybetmeden bilin…

  5. samet1zm dedi ki:

    ölümün kıyısını yaşıyor insanlar şu filim dünya en iyi filimi hayata bakış açısını degiştiren bi filim sevin sevmek güzeldir 🙂

  6. bilge dedi ki:

    iki dakika çok uzun sürdü sevgilim

  7. elif dedi ki:

    iki dakika çok uzadı sevgilim…..

  8. Okan Aydın UĞUR dedi ki:

    Abi bu neydi ciğer kalmadı, paramparça oldum. Sevdiğinizin değerini lütfen yaşarken bilin…
    Ağlamaktan gözlerim kan çanağına döndü

  9. b dedi ki:

    Hayatımda izlediğim sayılı güzel filmlerden..

  10. Biz hiçbir zaman böyle sevilemeyeceğiz (#) dedi ki:

    Gülerek başladım son elli dakika gözyaşlarımın bir tanesini bile tutamadım.

  11. Bahar dedi ki:

    Ölüm var sarılın tıpkı Elif ve Özgür gibi…

  12. deli cevat dedi ki:

    Bu bir kore filminden alınmış. kore filmini de izlemenizi tavsiye ederim. o da çok güzeldi.

  13. Fira dedi ki:

    Ben, aşkın elifin kalbini iyileştireceğini düşünmüştüm…. Mükemmel bir film gerçekten..

  14. AŞK dedi ki:

    Ölünce sevemezsem seni…

  15. Büyük aşık dedi ki:

    Harika ötesi bir yapım çok etkileyici yapmışlar bayıldım herkes kesin ama kesin izlemeli bu gibi filimler 4N1K ların yerini almalı kısa sürede

  16. fatma dedi ki:

    Geceden güzel bayıldım çok mutis

  17. büyüdümartık dedi ki:

    kalbim ağrıyor be 2 dakika istiyorum

  18. Sonsuz aşk dedi ki:

    Çok seviyorum ❤️

  19. dilan dedi ki:

    film süperdi ağlattı benı

  20. Shemi dedi ki:

    film mohtesem her kes izlesin

  21. aleyna dedi ki:

    Dünyada %40’ı kalp hastalığından ölüm var ve ben kalp hastasıyım, aynı elif gibi. Sadece sonumu bekliyorum. Elif gibi…

  22. elif dedi ki:

    milyonerin ilk aşkı adlı kore filminden uyarlanmiştır tesdüfen üst üste izledim ama kore filmin sonunda avukat nezaman mirastan vazgeçecek birini severse miras senin olacaktı diyerek bitiyor.

  23. Elif dedi ki:

    Çok güzel anlamlı olmuş tebrikler

  24. Mustafa dedi ki:

    Uzun zamandır ağlamamıştım güzel oldu çok anlamlı cidden yeşil yol ve babam ve oğlumdan sonra ağladığım filmler arasına girdi…

  25. Kumsal dedi ki:

    Ölünce sevemezsem seni…

  26. KadiR dedi ki:

    SONU BÖYLE BİTMESEYDİ ÇEŞKE

  27. Selinay dedi ki:

    Hiç mi hiç beğenmedim turk ask filmlerinin neredeyse hepsinde bı hastalıkla kız ölüyö çocuk çok tatliydi söylemeden edemicem

  28. Selin dedi ki:

    Hiç mi hiç beğenmedim turk ask filmlerinin neredeyse hepsinde bı hastalıkla kız ölüyö çocuk çok tatliydi söylemeden edemicem

  29. Hatice dedi ki:

    Yaraladı, can yaktı bayağı… Kesinlikle mükemmel bir film.

  30. Emre Demir dedi ki:

    kalbim kırıldı yaşım 18

  31. kar tanesi dedi ki:
    Spoiler İçerir: Spoiler İçerirSeçGöster
  32. fikret dedi ki:

    güzel ağlatı gece gece

  33. Feyza Gümüşrl dedi ki:

    Sonu çok saçma bitti kafamda soru işaretleri kaldı

  34. kral dedi ki:

    kar daha önce yağsaydı daha anlamlı ve etkileyici olurdu neyse kaldı mı böyle aşklar be ah ah

  35. çaylak dedi ki:

    admin bunu sasürsüzü yokmu acaba ?

  36. Sümeyra dedi ki:

    Aglattı. Başarılı bir filmm

  37. Zumrut dedi ki:

    Cok guzeldi

  38. mustafa dedi ki:

    filmefsanevi oyuncular felan lakin sonu olmamış

  39. adımı napcan aq dedi ki:

    güzel ama cok donuyo

  40. Resul dedi ki:

    Berbat bir film olmuş sırf ekin koç için izledim ama 2saatim çöp oldu neredeyse

  41. Dolunay dedi ki:

    ‘İki dakika çok uzadı sevgilim.

  42. Boşver dedi ki:

    Madem filmi Kore’den aldılar sonunu da öyle yapmaları gerekiyordu keşke böyle bitmeseydi ama güzeldi yinede tavsiye ederim

  43. İsim dedi ki:

    bi filmde çalıntı olmasın.. aynı flmı korelıler cekdi. bzım türkleerde hazıra kondular 🙂

  44. Semanur dedi ki:

    İlk defa Kore’den uyarlanıp daha güzel olan bir film izledim. Neden kötü sonla bitti ki 🙁

  45. ebru dedi ki:

    çok çok güzeldi 🙁

  46. k3wser_34@hotmail. dedi ki:

    ağlaya ağlaya bi hal oldum valla harikaydı konusu oyuncuları supersınız …:)

  47. ananm dedi ki:

    pişmanlıkları bir kenara bırakmak gerektiğini sevdiğin kişinin yanına kollarına koşmak gerektiğini ögretti bu film bana sevmek yüce bir sey sevilmek dahada yüce bir sey keşke demeyelim hiç sevelim sadece

  48. dramsever dedi ki:

    sonu kötü bitti dedesi mirası bırakmalıydı

  49. resadet dedi ki:

    agladim

  50. cihan dedi ki:

    gerçekte güzel bir film