Sessiz Bir Yer Türkçe Dublaj izle (2018)

Sessiz Bir Yer Türkçe Dublaj izle (2018)

Sessiz Bir Yer Türkçe Dublaj izle (2018)

İki ufak çocuğu olan bir aile, izole bir kırsalda sakin bir hayat sürmektedir. Şimdilik büyüme çağlarında olan çocuklar da, ebeveynleri de hiçbir şekilde ses çıkarmamakta, konuşmamakta yalnızca işaret diliyle anlaşmaktadır. Fakat bunun nedeni konuşamıyor olmaları değildir. Aile ses yapacak her türlü hareketten uzak durmaktadır. Fakat günün birisinde bu sessiz, sakin hayat, ufak çocukların oyun oynarken bir lambayı devirmeleriye sarsan olur.

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (53 votes, average: 8,64 out of 10)
Loading...
Metascore :
82
Eklenme tarihi : 12-07-2018
Film yaş sınırı : 15+
Vizyon tarihi : 13 Nisan 2018 (Turkey)
Ayrıca film böyle tanınır : A Quiet Place, Un lugar en silencio, Um Lugar Silencioso, Нито звук, Un Coin Tranquille, Mjesto tišine, Tiché místo, Kena vaikne kohake, Hiljainen paikka, Sans un bruit, Ένα ήσυχο μέρος, Hang nélkül, Makom shaket, A Quiet Place - Un posto tranquillo, クワイエット・プレイス, Klusā pasaule, Tylos zona, Ciche miejsce, Fara zgomot!, Тихое место, Тихо место, Tiché miesto, Tiho mesto, Un lugar tranquilo, 噤界, Sessiz Bir Yer, Тихе місце, Vùng Đất Câm Lặng
Yapım : USA
Süre : 1 saat 30 dakika
Filmin ödülleri : 1 Oscar. 34 Ödül & 108 Adaylik.
Film müzikleri : Neil Young - Harvest Moon, Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?
Filmin toplam bütçesi : $17,000,000
Filmin toplam hasılatı : $340,939,361
Filmin çekim yapıldığı ülke : Little Falls, New York, USA
Filmin resmi web adresi : http://seances.sansunbruit.fr/

Yönetmen

Oyuncular

Emily Blunt
Evelyn Abbott
 John Krasinski
Lee Abbott
 Millicent Simmonds
Regan Abbott
 Noah Jupe
Marcus Abbott
 Cade Woodward
Beau Abbott
 Leon Russom
Man in the Woods

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. osman dedi ki:

    değişik bir film
    yönetmenin yetersizliğine rağmen yine de izlenir

  2. hanyali konyali dedi ki:

    Tavsiye etmiyorum; zaman kaybi

  3. zuzu dedi ki:

    ya adam ölmese biraz daha hareket olsa iyi olurdu bi kere insan bu kadar sinik bir yaratık değil savaşır özgürlüğünün yolunu bulur ayrıvs dünysnın geri kalanı nerde

    • Gece Bey dedi ki:

      Neden spoiler tuşunu seçmedin bu kadar mı zor yani. İnsanlara spoiler vermek hoiunuza mı gidiyor. Bu yaptığın haysiyetsizliktir. Spoiler tuşunu süs olsun diye koymuyorlar.

  4. DQ dedi ki:

    Eee bunlar nasıl osuruyor

  5. Nani dedi ki:

    Sonu hariç güzel film.

  6. Bir izleyici dedi ki:

    Sonu çok saçma bitti daha iyi olabilirdi

  7. İsimsiz dedi ki:

    Film saçma ve ssesiz film yapalım gacirti sesleri iğrenç sesler çok fazla vakit kaybi filmde çocuklar hep oluyor ama mazallah yetişkinler sorumsuz adam büyük çocuğu kucağında tasiyo en küçük olan arkada adam ve kadın bu vahşi ortamda çocuk yapabiliyorlar ve son sahnede kadının bebeği öbür çocuğun kucağına vermesi yanlışlık düz boyu filmde birde kadın eline silahı Ali’yi bu türlü canavarı olduremiyor nedense

  8. İsimsiz dedi ki:

    Filmdeki saçmalık adam koskoca çocuğu kucağına almış küçük çocuk en arkada kalmış oysa küçük olan o öbür çocuk büyük

  9. Aliosman dedi ki:

    film sessiz olmasina ramen ortaydi iyrencin biraz daha iyisi

  10. .... dedi ki:

    canavarlar nerden çıktı ve neden onlardan başka insanlar yok o canavarlrı nasıl yok etcekler

  11. Roket AtaR dedi ki:

    çocuklar öldümü kaldımı noldu bu canavarlar nasıl ortaya çıktı Allah Allah filmde ne olduğu belirtilmemiş izleyen noluyor **** diyo yaw sonra oh oh milyarlarca canavar dolaşıyor Aile GG mi ? ölmedimi ? Bu sorular aklımızda merak uyandırıyor ve bakıyoruz film bitmiş xd

  12. İsimsiz dedi ki:

    Filmi sessizlesturelim diye iğrenç sesler çıkartılmış bence vakit kaybi

  13. esra dedi ki:

    SIKICI

  14. esra dedi ki:

    filmin yarısına kadar dayandım ilk on dakika kapatmam lazımdı buna gerilen de ne bilim yavaş ilerliyor fazla ekşin yok

  15. danhac dedi ki:

    filmin neresini güzel neresini beğendiniz bir yazın lütfen gerekten bu millette zeka sorunu var filim size ne verdi onu söyleyin
    saçma saban yoktan kaos yatmak gibi

  16. sacma son dedi ki:

    bole sacma sonu olan fılım zılemedım fılım cok guzel ama sonu bok gıbı tam fılım en heyecanlı yerınde fılım bıttı ben fılım daha yenı baslıyor sandım lann yonetmen hemen arkası cek

  17. özden dedi ki:

    küçük çocukları öldükten sonra 473 gün falan geçiyor. Bakıyorsun kadın hamile. Öyle bir yerde o şartlarda nasıl çocuk yapmayı düşünürsün. Yaratık etkili, sese duyarlı olması falan iyi düşünülmüş ama senaryo zayıf ve mantık hataları var.

  18. zeynep ve azra dedi ki:

    valla biz bi gerildik

  19. İsim dedi ki:

    hayatta kalma mucadelesi ikinci bulum cok daha iyi yapilabilir

  20. azpa dedi ki:

    flim iyi kötü deil

  21. Naile dedi ki:

    O məxluqun ne olduğunu bilmemizin bir anlamı yox. Sadəcə verilən mesaji izlersek düşündürücü film. Mənə bir ölkəni xatırlatdı.. səsi çıxan hər kəsin susduruldugu bir ölkəni..(

  22. Yunus dedi ki:

    Filim genel itibarıyla bence 7,3. Filmde giriş idare eder, gelişme harika, sonuç kısmı yarim kalmiş. Son gelen 2 hokkabazı öldürüp disariya çıkıp bir yerlere yürüselerdi, filim 8,1 imdb yi hak ederdi bence. Filmde birazda dünya kalanindan haberdar etseydi biz izleyenleri bir avatar ya da yıldızlararası olmasada, onlara rakip statüsüne çıkabilirdi.
    TAVSİYE: İZLEMELİSİNİZ. Tesekkurler jetfilmizle.tv

  23. Yunus dedi ki:

    Evde duymasınlar diye sessiz sessiz yürümeye başladım mk. Yani etkileyici bir film. Devamı gelir herhalde

  24. salih dedi ki:

    cok saçma sını bozucu

  25. Furkan dedi ki:

    Hicbir yoruma bakmayın izleyin harika

  26. Sefa dedi ki:

    Bu filmi yapan yonetmene atliyim. GERIZEKALI BI FILM SAKIN IZLEMEYIN seviye 0

  27. Film güzel ama.. dedi ki:

    Bana göre film soru işaretleriyle dolu. Kız gerçekten sağır ve babası ona bir alet yapıyor yaratık geldiği zaman sinyale dayanamıyor ve yaratık kaçıyor lakin kız bunu kullanmak istemiyor. Peki neden? Ayrıca bu yaratığın başı nerde başladı dünya da neler oldu hiç bir şey göstermiyor.

  28. bekar evi dedi ki:

    sııçmık gibi diyen var … film iyiydi diyen bir sarhoş var… köyün muhtarı nerd diyen var …. film kaç saatti diyen var……burda dügünde hangi enstürman kullanılıyolar diyen var ……. yazanın sonunu yaxarken uykusu gelmiş diyen var….numaramı yaz ddddiyenlen var….evvvvv ahalisinden selamlar

  29. mk dedi ki:

    tam izlemeye başlıyoduk bitti

  30. öner dedi ki:

    filmin sonu guzel olmamış

  31. Volkiew dedi ki:

    Bu imdb puanini verenin aklina tüküreyim sacma izlemeyin zaman kaybi

  32. Esra dedi ki:

    Gerçekten filmi övenlerin film zevki falan yokkk tamamen zaman kaybı. Orada ne oldu neden gitmiyolar madem bu yaratıklar tek kurşunla ölüyo neden şimdiye kadar öldürmediler v.s v.s saçmalamalardan seçmeler iştee

  33. sevda dedi ki:

    bişey anlamadım canavar kendilerimi

  34. Deadwalk dedi ki:

    Başarılı ama biraz daha senaryo iyi olabilirdi izlemeye değer güzel bir film

  35. Fransali dedi ki:

    Bu güne kadar gördüğüm en güzel korku filmi, herkese sonuna kadar izlemesini tavsiye ederim. İyi izledim denecek film. Mutlaka şiddetle izleyelim arkadaşlar, ama keşke Fransızca’da olsaydı 🙂

  36. Pınar dedi ki:

    Çok güzel bir filmdi izlemeye değer

  37. cengiz dedi ki:

    iğrenç ötesi bir film…az oyuncuyla çok şey yapmanın derdindelermis

  38. İsim dedi ki:

    Fİlmi övenlere şaşırdım.
    Ben seyrettim. Basbaya götü bir filmdi…

  39. müfde dedi ki:

    farklı fakat yetersiz dublajın bi anlamı yok.altyazı izlense işaret dili cevirisi ve bu duruma nasıl geldikleri anlaşılabilir..

  40. Yigit dedi ki:

    cok fazla abartilmis puan!!!
    mantik hatalari ile dolu…
    gerilimi heyacani cok az….cok uyduruk bir konu….

  41. Selcuk dedi ki:

    Film bence konusu bakimindan super sizi ekrana kitliyor dikkatli izlemeniz gerekiyor ilk baslarda ses gelmiyor diye ses sisteminde sorun var zannettim fakat filmde isaret diliyle anlastiklarini sonradan anladim 🙂 tek begenmedigim yeri sonu oldu daha fazla birseyler olmasini beklerken cok erken bitirmisler sonunu ama izlemeye deger ozellikle konusu gercekten ilgi cekici karakterlerin yerine bazen kendinizi koyup dusunuyorsunuz acaba hic ses cikartmadan ne kadar yasabilirdim diye ya da boyle yasacagima olurum daha iyi diyebilirsinzi iyi seyirler.

  42. kıymet dedi ki:

    DAHA ÖNCE ALT YAZILI İZLEDİĞİM MÜTHİŞ GÜZEL BİR FİLM.

  43. Onur dedi ki:

    VIP player da sorun var hocam günceller misin

  44. İmat dedi ki:

    Böyle Güzel Bir Korku ve Gerilim Filmi İzlemeyeli Bayaa Olmuştu…Müthiş!
    Teşekkürler Admin.

  45. M KAHRİMAN dedi ki:

    admin adamsın bunu beklıodum bende tr sini