evdekal

Şeytan Oyunu Yerli Film izle (2019)

Şeytan Oyunu Yerli Film izle (2019)

Şeytan Oyunu Yerli Film izle (2019)

Su ve Kaan adında iki arkadaş birgün Kaan’ın evinde garip bir kitap bulurlar ve kitap içinde yer alan define haritasını incelerler. Dedesinin arkadaşı Fikret Çavuş’u bulurlar ve Fikret Çavus bu haritanın lanetli olduğunu ve uzak durmaları gerektiğini söyler fakat Kaan ve Su dinlemezler defineyi aramaya çıkarlar.

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (26 votes, average: 2,00 out of 10)
Loading...
Eklenme tarihi : 20-03-2020
Vizyon tarihi : 29 Mart 2019 (Turkey)
Yapım : Turkey
Süre : 1 saat 30 dakika
Filmin toplam hasılatı : $8,345

Bunu sevenler aynı zamanda bunları da sevdi.

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. Barracuda dedi ki:

    Düşük bütçeli komedi filmi…herşey amatör…

  2. Hayalet dedi ki:

    Bu filme 8.2verenler tam bir mal kesinlikle zaman kaybı

  3. MUSTAFA dedi ki:

    SOKAYIM YAPACAĞINIZ FİLME OYUNCULARI PAZARDANMI ALDINIZ VE BU FİLME 8.2 VEREN İMDB NİN AKLINI SEVEYİM BAŞKA DİYECEK BİŞEY YOK

  4. ERCAN dedi ki:

    filmi çekene lafım yok ama senaryoyu birilerine okuduysanız ve size o gazı verenlerin ben taaa …. anladın sen onu saygılar 🙂

  5. Hazen dedi ki:

    Müptezel arkadaşlarım ben ve telefon kameram bi koalisyona girseydi bundan daha güzel bi film çıkardı teşekkürler

  6. MURAT dedi ki:

    HAYATIMDA BU KADAR BERBAT BİR OYUNCULUK VE U KADAR KÖTÜ BİR SENAYO İLE KARŞILAŞMADIM.BU PUANI KİM NE DÜŞÜNEREK VERDİ ANLAYAMADIM.

  7. Baris dedi ki:

    Boktan boktan film yapmayin lan

  8. Serdar dedi ki:

    Berbat ötesi, bu film için zaman ayırdığıma inanamıyorum

  9. Niko dedi ki:

    Oyunculuk kötü belki senaryo çok iyi birde filimde çok güzel göndermeler var izlemezseniz çok şey kaciracaksiniz

  10. Niko dedi ki:

    Bayıldım bayıldım 3 defa izledim bu filimi

  11. Soner dedi ki:

    Yedi dk zor dayandım, Flash Tv oyuncuları bile bu ne lan bizden daha kötüleri varmış der

  12. fatih dedi ki:

    kim verdi buna 8,2 notu. Bok gibi izlemeyin amk.

  13. emir dedi ki:

    cep telefonu ile çekilmi boktan bir film buna 8.2 puanı vereni …. puanım 0.0001 olur ancak

  14. Emrah dedi ki:

    Sakın ola ımdb notuna bakmayın kesinlikle çok saçma kalitesiz bi film ben yandım siz yanmayın

  15. Muharremali dedi ki:

    Çocukça, amatör, 5. sınıf bir film, kamera / ışık düğün filmi çeker gibi, oyuncular eğitimsiz, reji YOK! sanat yönetmeni yok, bu an olarak 1 bile değil.

  16. yunus dedi ki:

    saat tam tamina 00 56 dir qaraniq odada izliyoruz

  17. orhan dedi ki:

    bu kadar boktan bi flim görmedim harcadığınız zaman yazık

  18. alperthecamel dedi ki:

    olum bu filmin imdbsi neden 8 lan

  19. Sena dedi ki:

    Bravo cok guzel boktan bir film olmus tebrikler

  20. trambell dedi ki:

    Filmdeki duvar daha iyi oynamış!

  21. mehmet dedi ki:

    berbat bi film

  22. korkucu dedi ki:

    emeği geçen herkesin başta bunu çeken yönetmenin, senaristin, ekibin ve özellikle oyuncuların ALLAH BİN BELASINI versin inşallah.. ne kadar zaman kaybı bir şey…

  23. Rgyb dedi ki:

    Tek kelimeyle yazık

  24. Doğan dedi ki:

    İzlediğim en komik korku filmi oyunculuk sifir izlediğimde aklıma Şahan Gökbakar in Mehmet Şenol sikeci geldi gülmeye basladim

  25. reis dedi ki:

    izlemeyin çok kötü valla bakın berbar oyunculuk

  26. Tebrikler dedi ki:

    Bu filmde emeği geçen herkesin

  27. sarııı dedi ki:

    bu filme imdb 8 verenin ben taaaa

  28. Paraparapara dedi ki:

    Filmin toplam hasılatı : $8,345 iyi para bence, imdb puanınıda koklayarak vermişler galiba bunu izleyenin gözlerin kanar çünkü bune böyle.

  29. Bege dedi ki:

    Ya ben internete para veriyom

  30. pablo dedi ki:

    yazan, yönetin ve oynayan çok başarılı lütfen bu son olsun gidin meyve sebze satın başka meslek yapınama bu işi yapmayın birde bu imdb puanını kör vermez amk

  31. aslanbey dedi ki:

    çok vasat çok kötü bir film

  32. Ekrem dedi ki:

    cok kotu, hem de cok.. Ne senaryo ne de oyuncuk da is var.

  33. vizitör dedi ki:

    beş para etmez film diye koymuşsunuz

  34. İdr dedi ki:

    İzlemeye değer mısırını al cipsini aç biranı aç arkana yaslan ve ha bire gül hayalet kız güzel insanın dikkatini çekiyor hayalller kurduruyor onun olmadığı sahneler beş para etmez

  35. de dedi ki:

    cok guzeldi altima sictim gulmekten

  36. corona dedi ki:

    4 kisilen film yapmisler

  37. placebo dedi ki:

    Küfretmemek için zor tutuyorum kendimi …

  38. sido dedi ki:

    cok muhtesem

  39. Biko dedi ki:

    Konu kötü oyunculuk kötü

  40. Biko dedi ki:

    Anlamsız ve vakit kaybı ugraşmışlar ama olmamış

  41. TDI+ dedi ki:

    Daha izlemedim kam bakalim ni cikcak 😀

  42. Yaşar dedi ki:

    İlkokul öğrencileri bile daha iyi film yapar berbat ötesi

  43. hakan dedi ki:

    saçmalık komedi sanki yuhhh yaaaaa

    • Yaşar dedi ki:

      Sen gerçekmisin filmin hangi sahnesini süper buldun film ilkokul piyesinden berbat

      • Niko dedi ki:

        Ben bu filmi izlediğim gün uyuyamadım filmin etkisinde kaldım ve şimdi tekrar izliyecegim bu sefer daha dikkatli