Silahlara Veda Türkçe Dublaj izle

Silahlara Veda Türkçe Dublaj izle

Silahlara Veda Türkçe Dublaj izle

Zalim Rus ordusuna karşı ayaklanan köylüler mücadelelerini sürdürmeye kararlıdır. Bu isyan devam ederken sıradan bir adam ile asil bir kadın arasında da büyük bir aşk doğar. Jetfilmizle.Biz Sunar İyi Seyirler.

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (1 votes, average: 7,00 out of 10)
Loading...
Eklenme tarihi : 22-10-2012
Film yaş sınırı : 16+ ve üstü
Vizyon tarihi : 3 Subat 2012 (Latvia)
Ayrıca film böyle tanınır : Tadas Blinda. Pradzia, Fireheart, la légende de Tadas Blinda, Fireheart - Die Prinzessin und der Kämpfer, ファイヤーハート 怒れる戦士, Tads Blinda: leģendas sākums, Tadas Blinda. Pradžia, Горячее сердце, Тадас Блинда. Начало, Tadas Blinda: The Beginning, Fireheart: The Legend of Tadas Blinda
Yapım : Lithuania
Süre : 1 saat 46 dakika
Filmin ödülleri : 4 Ödül & 3 Adaylik.
Filmin toplam bütçesi : LTL3,000,000
Filmin çekim yapıldığı ülke : Aukstadvaris, Lithuania

Film Resimleri

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. aynalı dedi ki:

    filim bence çok güzel baştan sona kadar izleyin başta beğenmezsiniz ama ortalara doğru gelince duygusallığı artıyor sonuna kadar izleyin inadına zorlayın derim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/33.0.1750.146 Safari/537.36

  2. arif dedi ki:

    arkadaşlar kitap okuyun bi zahmet, ihtimal kendinizi tanıma adına tabiatınızda da beğenmediğiniz özelliklerinizi ortaya çıkarırsınız ve kuvvetle muhtemel neyi beğenmediğinizi de detaylandırabilecek edebi yorumlarınızı da bu vesile ile görme şansına sahip olacağız. admin e tsk ler

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.66 Safari/537.36
    195.174.65.43

  3. suave dedi ki:

    bence yorumları okumadan filmi açmam qerekiomus vazqectım izlemekten 🙂

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0)

  4. RAF dedi ki:

    adam bir yazı yazmıs onu okumaktan sıkıldım film izleme hevesim gitti. şimdi adam da haklı. biz insanoğlu ne garip bir canlıyız:))

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    176.40.23.171

  5. mito o can dedi ki:

    herkesin azından bişey çıkıyo kimse kimsenin ne izleyeceğine kara wermez zewkler we renkler tartişırmaz kardeşim herkez kullandığı kelimeye dikat etsin izleyen izlesin izlemeyende zewkine göre bi film izlesin amq

  6. can dedi ki:

    savaşta aşk ı hıc sevmıyorum dırek vahşet gozyaşı kan dovus olsa daha guzel

  7. fılmkolık dedi ki:

    bu fılmı yapanlar buraya koyanlara tskler bedava fılm seyredıyorlar bıde ıyı kotu dıye yorum bosverın ıster syredın ıster seyretmeyın ama emege saygı

  8. havvana dedi ki:

    yorum yapmayın valla doğru konuşmuşsun artık admin de şaşıracak ne yükliycem diye

  9. bozkurt dedi ki:

    filmi inadıda izledim guzelmiş herkezin agzına gore bişeyler yok ne varsa onu izlicen bilader yoksa izleme ortalıgı bulandırma gebeş

  10. EMRE dedi ki:

    orta kalıtede bır fılm çok şey beklemeyın ızlerken aşırı savaş falan yok.

  11. fırat dedi ki:

    berbarrrrrrtttttt

  12. nihal dedi ki:

    boşuna vakit kaybı izlemeyin

  13. blueshadow03 dedi ki:

    allah razı olsun içimi dökmüşsün be bilader.

  14. michealscofield dedi ki:

    çok saçma yawq izlemeyin kesinlikle

  15. yorum yapmayın dedi ki:

    herkes film eleştirmeni olmuş sanki oscar ödülü verecekler filme biri çok iii tavsiye ederim diyo diğeri berbat zaman kaybı diyosizin film anlayışınız bu kadarcık bari yorum yapmayın ki milleti yanlış yönlendirmeyin film zevk meselesi senin hoşuna gitmeyen benim favorim olabilir neden beni yorumlarınla filmden soğutuyorsun transformers filmine zaman kaybı diyeni gördüm ben bu zihniyetle film izleyip yorum yapan birinin yorumlarıyla film izleyecek olursak vay halimize bende efsane olmuş titanic filmini sevmem bana göre zaman kaybı ama bu demek değildirki film berbat aksine muhteşem bir aşk ve ihtiras filmi ama benim tarzım bu değil diye ben kimseye yorum yapamam ki izlemeyin zaman kaybı diye film kötüyse yorum niye yapıyon milletin kotasınımı kurtarmaya çalışıyon aklınca amacınız ne onu anlamadım yaptığınız tek şey milleti bir film gerçektende güzelse ve o kişiye hitap ediyorsa bile daha izlemeden yorumlarınızla o filmden soğutuyorsunuz admin lütfen buna bir çare bul

  16. can dedi ki:

    çook güzel

  17. sedat dedi ki:

    çok güzel bir fiilim

  18. tuncay dedi ki:

    ber batttt

  19. Deniz dedi ki:

    buna film diyenin ben .. berbat

  20. poyraz dedi ki:

    Guzel 1 fılm tavsiye edılır .

  21. poyraz efe dedi ki:

    olesıne bır fılım ıste sevmedım