X Men 3 Son Direniş izle, X Men 3 izle, X Men 3 Son Direniş Filmini izle, X Men 3 Son Direniş Türkçe Dublaj izle, X Men 3 Son Direniş Hd izle | Jet Film izle
✅ GÜVENİLİR BAHİS SİTELERİ ✅
50 ₺ Üyelik Bonusu
⭐⭐Ücretsiz⭐⭐
Detaylar
30 ₺ Üyelik Bonusu
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Üyelik Bonusu
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Kombine Bahis
Ücretsiz
Detaylar
30 ₺ Kombine Bahis
Ücretsiz
Detaylar

X-Men 3 Son Direniş Türkçe Dublaj izle (2006)

X-Men 3 Son Direniş Türkçe Dublaj izle (2006)

X-Men 3 Son Direniş Türkçe Dublaj izle (2006)

Bu bölümde X-Men topluluğu ilk olarak bir seçimle karşı karşıya kalmaktadır. Bulunan yeni tedavi yöntemi ile mutantlar normal insanlar gibi yaşayabilme olanağına sahip olacaklardır. Mutantların liderleri Charles Xavier ve Magneto arasında, mutantları insanlardan ayıran inanılmaz özelliklerinden kurtulup kurtulmamaları arasında bir görüş çatışması olmuştur. Bu ise son bir savaşın temellerini atmıştır. Bu savaş şimdiye kadarki en büyük savaş olmasının yanında son olacaktır. Jetfilmizle.Biz Sunar İyi Seyirler

Zaten oy vermişsiniz!
Metascore :

58

Eklenme tarihi : 05-11-2012
Film yaş sınırı: 13b Film Yaş sınırı
Vizyon tarihi : 26 Mayis 2006 (Turkey)
Ayrıca film böyle tanınır: X-Men: The Last Stand, X-Men: La batalla final, X-Men: O Confronto Final, Х-Мен: Последният сблъсък, X-men: Lengagement ultime, X-Men 3: The Last Stand, X-Men: Posljednja fronta, X-Men: Poslední vzdor, X-mehed: viimane vastuhakk, X-Men: Viimeinen kohtaaminen, X-Men: Laffrontement final, X-Men: Der letzte Widerstand, X-men - I teliki anametrisi, X-Men: Η τελική αναμέτρηση, X-Men: Az ellenállás vége, X-Men 3: Hamiflat Haacharon, X-Men: Conflitto finale, X-Men: Final Decision, X-MEN:ファイナル・ディシジョン, X-Cilvēki: Pēdējā sadursme, Iksmenai: žutbutinis mušis, X-Men III: La batalla final, X3: La batalla final, X-Men III: The Last Stand, X-Men: Ostatni bastion, X-Men: O confronto final, X-Men: Ultima înfruntare, Люди Икс: Последняя битва, X-men: Poslednje uporište, X-Men 3, X-Men: Posledný vzdor, Mozje X: Zadnji spopad, X-Men 3: La batalla final, X-Men: La decisión final, X-Men: la decisió final, X戰警:最後戰役, X-men: Son direniş, Люди Ікс: Остання битва, X III: The Last Stand, X3
Yapım : Canada
Süre : 1 saat 44 dakika
Filmin ödülleri : 7 Ödül & 37 Adaylik.
Filmin toplam bütçesi : $210,000,000
Filmin toplam hasılatı : $460,435,291
Filmin çekim yapıldığı ülke :
British Columbia, Canada

Yönetmen

Oyuncular

Hugh Jackman
Logan / Wolverine
 Halle Berry
Ororo Munroe / Storm
 Ian McKellen
Erik Lehnsherr / Magneto
 Patrick Stewart
Charles Xavier / Professor X
 Famke Janssen
Jean Grey / Phoenix
 Anna Paquin
Marie / Rogue
 Kelsey Grammer
Dr. Henry Hank McCoy / Beast
 James Marsden
Scott Summers / Cyclops
 Rebecca Romijn
Raven Darkholme / Mystique
 Shawn Ashmore
Bobby Drake / Iceman
 Aaron Stanford
John Allerdyce / Pyro
 Vinnie Jones
Cain Marko / Juggernaut
 Ellen Page
Kitty Pryde / Shadowcat
 Daniel Cudmore
Peter Rasputin / Colossus
 Ben Foster
Warren Worthington III / Angel

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. admin says:

    #yunus , (X Men 3 Son Direniş Türkçe Dublaj izle) güncellenmiştir

  2. yunus says:

    bırak ya fılm acılmıyor bıle acılsa ıkı saat kendıne gelmıyor bu nasıl bır ıstır admın

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0

  3. eda says:

    cok güzel bir filmdi 23 mayıs ta x men birinci sınıfın dewamı var fragmanı superdı tavsıye ederim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.107 Safari/537.36

  4. Harun says:

    benim aklım hala kızda cıplak kız süperdi memeler çok süper fıstık gibi

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:26.0) Gecko/20100101 Firefox/26.0

  5. alperen says:

    admin filim açmıyor desteklen miyen vidyo türü diyo bi elat

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko

  6. omer says:

    beyler film fena izleyenler işallah beğenir ama çok saçma bir yanı var

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.95 Safari/537.36
    78.175.26.231

  7. yağız says:

    film fena ya ama en iyisi biriniydi

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.95 Safari/537.36
    88.234.233.182

  8. Hüseyin K. says:

    part 5 bozuk filmin en güzel yeri gitti admin düzeltirmisin bitiremedim filmi

    88.251.27.184

    • admin says:

      düzelttim dostum

  9. soner kartal says:

    son part ölmüş

    216.172.147.40

  10. Halilibo says:

    ONLAR TEKRAR ÇIKMAZ ASDASDASDADS 😀 ÇOK GÜLDÜRDÜN BENİ WOLWERİNE 😀

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/28.0.1500.72 Safari/537.36
    78.190.151.183

  11. pnnr says:

    çok sevdiğim bi film beni hayal kırıklığına uğrattı bütün seriyi izledim ama
    X MEN son DİRENİŞ LE X MEN FIRST CLASS uyuşmuyor saçmalamışlar burda 20 yıl önce diyo adamın ayakları sağlam first class ta ise gençliğinde şu teneke adam tarafından omur iliğine kurşun giriyo ve öyle sakat kalıyo HAYAL KIRIKLIĞI YAŞADIM 🙁

    film için teşekkrler bölüm 1 izlenmiyo ama tek part yapınca sorun kalmadı
    bu siteyi seviyorum

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.116 Safari/537.36
    85.101.59.32

  12. Ferhat says:

    Admin bn tabletten izliyor tablette bu sitede izleniyomu B’nde açılmıyor

    Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 6_1_3 like Mac OS X) AppleWebKit/536.26 (KHTML, like Gecko) CriOS/27.0.1453.10 Mobile/10B329 Safari/8536.25

    • admin says:

      ferhat androit ise aciliyor ama ios ise acilmiyor onuda en kısa zamanda halledicem

  13. volverine henks says:

    evet bizim filmimiz güzeldi

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.110 Safari/537.36
    92.44.84.92

  14. abdulkadir says:

    bu filim cok güzel cok beğendim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:21.0) Gecko/20100101 Firefox/21.0
    78.168.74.75

  15. ezgi says:

    çok güzel bir flim izlesinler görsünler
    bida izlerler

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    95.5.65.246

  16. ezgi says:

    çok güzel bir flim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    95.5.65.246

  17. cemal says:

    çok güzel bir film

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31

  18. Dinçer says:

    Film izlemek için girdiğim tek site bu düzenle devamını dilerim 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1105.412 YaBrowser/1.5.1105.412 Safari/537.4

  19. 21 says:

    ulan film eksik 6. part olması lazım

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22

  20. elvin says:

    hadi beee

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 Safari/537.22

  21. steel says:

    😀 filim güzele bnziyor

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22
    95.14.240.213

  22. hasan says:

    [[besiktas]]

  23. hasan says:

    [[besiktas]] [[fenerbahce]] [[galatasaray]]

  24. hasan says:

    🙂

  25. KrAl__sAGoCu says:

    admin x-men 2’de de film yarıda açılmıyor, bu film dede tamam güzel donmadan izleyebiliyoruz ama film hep yarıda kesiliyor lütfen bi çaresine bak..!!

    • admin says:

      yenilicem filmleri

  26. mangal style says:

    diğer filimlere göre çok sıkıcı

  27. w ve j says:

    cyclopsun ölümü kötü oldu

  28. w ve j says:

    benim adamım woloverine ve juggernuut

  29. bu serinin devamı çıkmış mı_???

  30. Pelocan says:

    3. partta bir bozukluk var gerisi gelmiyor. admin ilgilenirsen sevinirim.

  31. eLisH says:

    SuPer Film Twk arkaDawLaR

  32. burak says:

    süperr admin helal olsun sana ama bazı filmler açılmıo onları düzeltirsen süper olur

  33. ali says:

    3. part eksik 1 dakkadan sonrası açılmıyo la

    • admin says:

      ali simdi acdim izledim sorun yok dostum

  34. esra says:

    inanılmaz süper brişey filmin serisi çok güzel, site de gerçekten hiç donmuyor en rahat bu sitede film izliyorum bnde

  35. ebru says:

    bencede bu site süper sorunsuz izlenebiliyor

  36. Tufan says:

    @admin seni kutluyorm paylaşımların cok güzel.. ve donmadan film izleyebildiğim tek site burası bayılıyorm sitenize =) başarılarınızın devamını dilerim hrkese iyi seyirler. :*

  37. lex says:

    😀 :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) mütüş ya

  38. mert says:

    sizin yapacağınız siteyi …

  39. umut can says:

    site çok güzel emeği geçen herkese teşekkürler

  40. mehmet etci says:

    adamım juggernaut

  41. memet says:

    part1 kırık

    • admin says:

      düzeltilmiştir.

  42. ömer says:

    istediğim son bu degıldı … 🙁

  43. Fetdah Gümüş says:

    Dostum film güzel ya 😀

  44. gülsümm says:

    süper bi film

  45. mükremin says:

    filmm on numara arkadaşlar hazırlayan arkaşa tşkr ederim

  46. abdullah says:

    Görsel efektler yönünden üçlemenin en sivrilen filmidir.Bu serinin en takdire şayan yanlarından biri hiçbir filmin diğerini aratmaması ve gölgesinde kalmamasıdır.Prafo!

  47. haydar says:

    filim cookkk guzel bayildim boylelerini isterizzzzzz……….. 🙂

  48. rıdvan says:

    çok güzel bi filimm izleyin